W ramach kampanii, która trwać będzie do końca maja 2008 roku,Joanna Horodyńska będzie publikować zdjęcia wykonane telefonem SonyEricsson.
Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje: Media Edge, IQMarketing oraz Image HOUSE.

Firma Sony Ericsson Polska podpisała umowę marketingową z JoannąHorodyńską. Zgodnie z umową prowadzić będzie w ramach polskiejkampanii najnowszych telefonów z serii Cyber-Shot blog internetowy.Przy tworzeniu blogu będzie używać najnowszego modelu K850i.
W ramach kampanii, która trwać będzie do końca maja 2008 roku,Joanna Horodyńska będzie publikować zdjęcia wykonane telefonem SonyEricsson.
Za realizację kampanii odpowiedzialne są agencje: Media Edge, IQMarketing oraz Image HOUSE.



TVN Warner Bros. Discovery

Ringier Axel Springer Polska

WPP Media

Wirtualna Polska Media

Wirtualna Polska Media

TVN Warner Bros. Discovery

WPP Media

WPP Media

Wojskowy Instytut Wydawniczy w Warszawie
