„Kabaret na żywo” ma więcej widzów niż „Tylko muzyka”. Polsat liderem rynku

Drugi sezon „Kabaretu na żywo” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 2,33 mln osób, o 250 tys. widzów więcej niż „Tylko muzykę” pokazywaną w tym paśmie rok temu. Polsat w czasie emisji formatu jest liderem rynku telewizyjnego.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Kabaret na żywo” ma więcej widzów niż „Tylko muzyka”. Polsat liderem rynku

„Kabaret na żywo 2” na antenie Polsatu pokazywany jest w niedziele o godz. 20.05, począwszy od 5 marca br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 2,33 mln osób, co przełożyło się na 14,22 proc. udziału stacji w rynku wśród wszystkich widzów, 15,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,66 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory miał pierwszy odcinek programu, który śledziło 2,64 mln osób.

grafika

Polsat w paśmie nadawania „Kabaretu na żywo 2” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVN z udziałem na poziomie 13,95 proc., nadający w tym czasie reality-show „MasterChef Junior” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 (12,97 proc.; prognoza pogody „Wojenne dziewczyny” i „Młodzi lekarze”), a czwarta - TVP2 (3,70 proc.; programy kabaretowe).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Jedynka i Dwójka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ilu-widzow-oglada-idol-polsat-liczba-widzow ##

grafika

„Kabaret na żywo” to cotygodniowy show kabaretowy, w którym prezentowane są premierowe oraz znane już skecze i piosenki na wybrany temat. Program realizowany jest z udziałem publiczności i nadawany live. Gospodarzem i prowadzącym każdego odcinka jest inny kabaret.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska