Kto kupi “Przekrój”? Rozmowy się przedłużają

Wczoraj wbrew pierwotnym zapowiedziom, nie ujawniono nowego wydawcy “Przekroju”. Powodem są przedłużające się rozmowy w sprawie sprzedaży tytułu przez Gremi Media.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W będącym w sprzedaży od 30 września br. ostatnim numerze “Przekroju” - wydanym przez Gremi Media - podano, że “informacja od nowego wydawcy na temat przyszłości tytułu pojawi się w czwartek 3 października na stronie przekroj.pl oraz na facebookowym fanpage’u tygodnika". Wczoraj jednak nie podano tam żadnych wiadomości na temat nowego właściciela pisma.

- Cały czas finalizowane są rozmowy z nowym wydawcą - mówi Wirtualnemedia.pl Eryk Kłopotowski, rzecznik prasowy Grupy Gremi. Spółka konsekwentnie nie ujawnia, z kim prowadzi negocjacje na temat sprzedaży tytułu.

Przypomnijmy, że pod koniec sierpnia br., tuż po ogłoszeniu restrukturyzacji, Gremi Media zdecydowała, że przekaże prawa do tytułu Fundacji „Przekrój”, w którą z ramienia firmy tworzył Jarosław Knap. Jednak w połowie września br. spółka zmieniła zdanie i podjęto decyzję, że fundacja nie powstanie, a tytuł zostanie sprzedany. Dotychczasowa redakcja “Przekroju”, kierowana przez Zuzannę Ziomecką i Marcina Prokopa, z końcem września br. zakończyła pracę.

Warto dodać, że na początku września Wydawnictwo „Przekrój” zostało przekazane Gremi Media przez inną spółkę Grupy Gremi, a jego wycenę określono na 3,2 mln zł.

Z danych ZKDP wynika, że w lipcu br. średnia sprzedaż ogółem „Przekroju” wynosiła 17 302 egz. (więcej na ten temat).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"