Liczba użytkowników płacących za treści "New York Times" wzrosła do 4,7 mln

W drugim kwartale tego roku liczba płatnych prenumerat "New York Timesa" (w wersji papierowej i internetowej) wzrosła do 4,7 mln - podało wydawnictwo The New York Times Company.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Jak podał wydawca "New York Timesa", w internecie za jego treści płaci niemal 3,7 mln subskrybentów. Od kwietnia do czerwca tego roku przybyło 197 tys. nowych, płacących użytkowników, w porównaniu do 109 tys. w analogicznym okresie 2018r. Od początku tego roku "NYT" przyciągnął około 400 tysięcy nowych subskrybentów.

W drugim kwartale tego roku zysk operacyjny The New York Times Company spadł do 37,9 mln dolarów, w porównaniu do 40 mln dolarów w tym samym kwartale rok wcześniej. Przychody wzrosły o 5,2 proc. rdr.

Jak stwierdził Mark Thompson, CEO The New York Times Company, wydawca przewiduje dalszy wzrost zysku w segmencie płatnego dostępu do treści. To priorytetowy kierunek rozwoju firmy.

Do 2025 roku wydawnictwo chce mieć bazę 10 milionów płacących subskrybentów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta