Mateusz Gessler w nowej reklamie Hortexu promuje Danie Chińskie (wideo)

Rozpoczęła się kolejna odsłona kampania reklamowa mrożonek Hortexu. Tym razem Mateusz Gessler, restaurator znany z roli jurora w programie „Masterchef Juniuor” w TVN zachwala Danie Chińskie. Odpowiadają za nią agencje Opus B, OMD, Papaya Films.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mateusz Gessler w nowej reklamie Hortexu promuje Danie Chińskie (wideo)

Komunikacja dotyczy nowego Dania Chińskiego. W reklamie podkreślono smak, wygodę i szybkość przygotowania potrawy.

- Przekaz kampanii jest niezmienny: Hortex wraz z Mateuszem Gesslerem docenia codzienną, kulinarną pracę Domowych Szefów Kuchni. Marka wspiera ich, inspirując i oszczędzając ich czas  - mówi Tomek Kosiński, creative director w Opus B.

Spoty emitowane są w największych stacjach tv i internecie. Kreacją kampanii zajęła się agencja Opus B. Reżyserią zajął się Tadeusz Śliwa, produkcję zorganizowała Papaya Films, autorem zdjęć foodowych jest Jacek Szymański i studio Bites, za postprodukcję odpowiada Lunapark. Media do kampanii Hortexu od niedawna planuje i kupuje OMD.

W poprzednich reklamach Mateusz Gessler promował m.in. warzywa mrożone na patelnię.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?