„Przyjaciółka” i „Party” to dwutygodniki z największą sprzedażą (top 23)

W I kwartale 2013 roku wśród wszystkich dwutygodników największą sprzedaż ogółem odnotowała „Przyjaciółka”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma people oraz poradnikowe. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w I kwartale 2013 roku wyniosła 417 553 egz. i w porównaniu do I kwartału 2012 roku była niższa o 16,49 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował magazyn people „Party” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak spadła o 12,24 proc. do 394 154 egz.

Natomiast z miejsca piątego na ostatnią pozycję podium awansował najpopularniejszy dwutygodnik telewizyjny, czyli „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w badanym okresie zwiększył się o 0,84 proc. do poziomu 393 454 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po cztery pozycje zajęły pisma z segmentu people oraz magazyny poradnikowe. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze dwa dwutygodniki telewizyjne.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję