Skandal z Tigerem Woodsem przyniesie mediom i sponsorem duże straty

Skandal obyczajowy z udziałem Tigera Woodsa będzie kosztował telewizje i sponsorów ponad 220 milionów dolarów straconego przychodu.

wm
wm
Udostępnij artykuł:

Amerykańska agencja Horizon Media szacuje, że na skutek decyzji Woodsa o czasowym rozbracie ze sportem przychód sieci telewizyjnych z reklam wokół turniejów golfowych może spaść nawet o 50 proc., a liczba uczęszczających na nie kibiców o kolejne 20 proc. Z kolei ubierająca golfistę firma Nike może według agencji stracić do 30 milionów dolarów przychodu ze sprzedaży odzieży. Ze sponsoringu Woodsa zrezygnowała firma doradczo-ubezpieczeniowa Accenture, a firmy Gillette i Tag Heuer zapowiedziały, że ograniczą jego udział w swoich działaniach marketingowych. Po wybuchu skandalu z anten amerykańskich telewizji zaczęły także znikać reklamy z udziałem słynnego sportowca.

wm
Autor artykułu:
wm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję