Smart i Smart Week w nowej odsłonie kampanii Allegro (wideo)

Allegro w nowej odsłonie kampanii promuje usługę Allegro Smart oraz festiwal przecen, czyli Smart Week. Kampania realizowana jest na platformie „Znajdź to, co najważniejsze teraz”, stawia mocno na „wybór”. Za jej realizację odpowiadają agencje Ogilvy, MOON Films, Televisor i studio Juice.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Smart i Smart Week w nowej odsłonie kampanii Allegro (wideo)

Filmy promujące Allegro bazują na sytuacjach z życia wziętych. Autorzy kampanii podkreślają, że dzieci najszybciej podłapują nowe teksty i niczym truizmy przekazują je dalej dorosłym. Na takich obserwacjach oparte są trzy filmy będące trzonem kampanii promującej Allegro Smart.

- O Allegro można powiedzieć wiele dobrego, ale dla nas najważniejsze jest danie wszystkim poczucia bezpieczeństwa. Powiedzenie do ludzi: spokojnie, na Allegro mają - mówi Adam Szałamacha, group brand manager Allegro. - Zależało nam jednak na podaniu tego komunikatu w ciepły i humorystyczny sposób, dodaniu odrobiny pozytywnej energii do otaczającej nas rzeczywistości - dodaje.

Kampania, którą wspólnie z Allegro przygotowało Ogilvy, prowadzona jest w telewizji, internecie, radiu i na nośnikach OOH.

Filmy wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiada MOON Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice, zdjęcia do kampanii outdoorowej zrealizował Piotr Książek.

2,4 mld zł wpływów i 399 mln zł zysku Allegro w ub.r.

Przychody firmy Allegro.pl z usług e-commerce zwiększyły się z 1,61 mld zł w 2018 roku do 2,08 mld zł, wpływy reklamowe - ze 128,1 do 165,69 mln zł, przychody ze sprzedaży towarów - z 62,79 do 115,21 mln zł, a pozostałe wpływy - z 25,95 do 30,42 mln zł.

Wpływy z e-commerce to przede wszystkim z prowizji od sprzedaży na platformie, a marketingowe - z opcji płatnej promocji ofert. W ostatnich latach Allegro podwyższało prowizję w niektórych kategoriach (jednocześnie rezygnowano z opłat za wystawianie ofert), a z początkiem czerwca br. zaczęło naliczać prowizję przy każdej transakcji od ceny z uwzględnieniem kosztu dostawy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu