Symetria i Answear.com w IAB Polska

Do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska dołączyły Symetria i Answear.com. Do organizacji należy już 160 firm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Symetria to działająca od 13 lat interaktywna agencja badawczo-wdrożeniowa. - Naszym głównym celem jest propagowania user experience i badań użyteczności - komentuje dołączenie do IAB Szeran Millo, marketing director firmy.

Natomiast Answear.com - Unlimited Fashion Store to multibrandowy serwis e-commerce z odzieżą. - Mamy nadzieję, że współpraca z liderami polskiego internetu w ramach IAB pozwoli nam tworzyć i promować najwyższe standardy, a zarazem przyczynić się do popularyzacji sprzedaży odzieży i obuwia przez sieć deklaruje Michał Cortez, e-commerce manager firmy.

Symetria i Answear.com uzyskały w IAB Polska status członków nadzwyczajnych. Od początku br. do organizacji dołączyły 23 firmy.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska