"Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich" w nowej kampanii Škody

Wystartowała nowa kampania Škody zwracająca uwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Za przygotowanie kampanii odpowiadają Dentsu Creative oraz PHD Media.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Film pokazuje, że na koniec dnia liczy się jedno – bezpieczny i komfortowy powrót do domu. Głównej bohaterce spotu ułatwiają to liczne systemy wspomagające kierowcę, oferowane w modelu Škoda ENYAQ iV.

- W Škodzie wsłuchujemy się w potrzeby klientów. Projektując nasze samochody, zawsze myślimy o człowieku, który zasiądzie za ich kierownicą. Myślimy o czekającej na niego w domu rodzinie i o wszystkich uczestnikach ruchu, których spotka na drodze. Naszym najwyższym priorytetem jest bezpieczeństwo. Dlatego nieustannie poszukujemy innowacyjnych rozwiązań, które wykorzystujemy w naszych modelach. Škoda to nie tylko marka. To nowoczesne technologie: kamery, sensory, radary czy inteligentne oprogramowanie – mówi Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu Škoda Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/koda-wynajem-dlugoterminowy-aut-cena-oferta-czas-na-relaks-ze-koda-najem-all-inclusive ##

Kampania wystartowała realizowana jest w telewizji, digitalu, kinach oraz salonach dealerskich. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję