Użytkownicy iPhone'ów częściej odpowiadają na mobilne reklamy

Posiadacze smartfonów firmy Apple dwa razy częściej odpowiadają namobilne reklamy w porównaniu z użytkownikami innych telefonów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmy Limbo i GfK NOP wynika,że 1/3 mobilnych użytkowników, którzy przypominają sobie reklamęotrzymaną na swój telefon, odpowiedziało na nią. Tymczasem w wprzypadku użytkowników iPhone'ów wskaźnik ten wyniósł około 50procent.

Badanie pokazuje, że użytkownicy iPhone'ów przeznaczają sporoczasu na surfowanie po mobilnej sieci i są bardziej podatni nareklamy lokalizacyjne oraz wspierane reklamami aplikacjepozwalające na lokalizowanie restauracji, znajdowanie znajomych, atakże mapy.

Po 18 procent posiadaczy urządzeń firmy Apple przypomina sobiereklamy otrzymane sms-em, zobaczone w trakcie przeglądaniamobilnego internetu oraz w grach. 11,1 procenta pamięta równieżreklamy w mobilnym radiu, a 6,6 procenta w mobilnej telewizji iwideo.

Z badania Limbo i GfK NOP wynika również, że 41 procentużytkowników iPhone'ów przypomina sobie, że w IV kwartale ubiegłegoroku widziało mobilną reklamę na swoim telefonie (większość wpostaci wiadomości sms), w porównaniu do 33 procent użytkownikówinnych komórek.

źródło: UTalkMarketing

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję