„Viva” i „Życie na gorąco” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół (Top10)

W okresie od stycznia do listopada 2017 roku wydatki na reklamę w magazynach wzrosły rok do roku o 4,8 proc. W tym okresie mniej zarobiły „Twój Styl” i „Wprost”, z kolei „Viva” i „Życie na gorąco” zwiększyły wpływy z reklam o ponad jedną czwartą.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Viva” i „Życie na gorąco” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół (Top10)
fot. Shutterstock.com

Wpływy reklamowe magazynów w ciągu pierwszych jedenastu miesięcy 2017 roku wyniosły 3,87 mld zł. Były o 4,8 proc. wyższe w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku - wynika z analizy  Wirtualnemedia.pl na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Niezmiennie najchętniej wybieranym przez reklamodawców magazynem pozostaje miesięcznik „Twój Styl”, który w omawianym okresie zarobił na reklamach 243,2 mln zł. Mimo, że przychody tytułu spadły w skali roku o 1,6 proc., utrzymuje on pozycję lidera.

Drugie miejsce na reklamowym podium należy do dwutygodnika „Viva”, którego wpływy z reklam wzrosły w skali roku o 26 proc., z 165,6 do 208,6 mln zł. Trzecią lokatę zajmuje „Tele Tydzień” z przychodami reklamowymi w wysokości 156,2 mln zł, czyli 1,2 proc. wyższymi w porównaniu z tym samym okresem 2016 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/twoj-styl-liderem-sprzedazy-w-pazdzierniku-zwierciadlo-z-najwiekszym-wzrostem ##

Spośród pozostałych tytułów znajdujących się w czołówce magazynów o najwyższych przychodach z reklam najwyższy wzrost zanotował tygodnik „Życie na gorąco”. Reklamodawcy zwiększyli wydatki w nim o 25,2 proc., z 69,7 do 87,3 mln zł.

Dwucyfrowe wzrosty zanotowały też: dwutygodnik „Party” i miesięcznik „Pani”. Wydatki na reklamę w pierwszym wzrosły o 10,7 proc. - do 112 mln zł, a w drugim – o 18,4 proc., do 111,3 mln zł.

„Newsweek Polska” zarobił w okresie styczeń-listopad br. 103,2 mln zł (2,8 proc. więcej w skali roku), „Przyjaciółka” zwiększyła przychody z reklam o 9,2 proc., do 87,1 mln zł, a „Show” - o 2,1 proc., do 79,1 mln zł.

„Wprost” był w omawianym okresie drugim po „Twoim Stylu” magazynem z listy, który miał mniejsze przychody. Rok do roku spadły o 17,7 proc. - z 119 mln zł do 97,9 mln zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/do-rzeczy-i-sieci-najwiecej-stracily-w-listopadzie-na-plusie-tylko-tygodnik-powszechny-i-gazeta-polska ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?