GroupM likwiduje stanowiska globalnych dyrektorów generalnych

W ramach szeroko zakrojonych działań na rzecz centralizacji agencja GroupM (WPP) zlikwidowała stanowiska dyrektorów generalnych globalnych agencji mediowych w EssenceMediacom, Mindshare i Wavemaker.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
GroupM likwiduje stanowiska globalnych dyrektorów generalnych

„Razem z całym naszym zespołem kierowniczym budujemy coś niezwykłego: spójne, globalne rozwiązania, które zapewniają naszym klientom i partnerom niespotykaną dotąd wartość” — powiedział Brian Lesser, dyrektor generalny GroupM.

Emily Del Greco, partnerka w McKinsey, dołączy do GroupM w lutym jako globalny dyrektor operacyjny. Będzie ściśle współpracować z Brianem Lesserem nad operacjonalizacją wizji grupy na przyszłość. Będzie odpowiadać za operacje, partnerstwa, strategię i rozwój korporacyjny w GroupM oraz będzie nadzorować nasze dotyczące aktywacji i inwestycji.

Adam Gerhart (globalny CEO Mindshare) zostanie globalnym dyrektorem ds. klientów. Będzie skupiał się na tworzeniu obsługi klienta poprzez rozwój i transformację klientów. Będzie nadzorował głównych klientów i strategię ich zaangażowania we wszystkich agencjach na całym świecie, ściśle współpracując z WPP.

Toby Jenner (globalny CEO Wavemaker) zostanie globalnym dyrektorem ds. biznesowych. Będzie odpowiedzialny za propozycje marketingowe GroupM, wzrost, marketing i projekty integracji między WPP. Będzie wspierał Briana Lessera w kierowaniu rozwojem grupy oraz możliwościami biznesowymi klientów.

Mark Patterson zostanie globalnym prezesem ds. rynków i operacji biznesowych. Będzie nadzorował nasze rynki APAC i LATAM oraz kierował kilkoma kluczowymi inicjatywami biznesowymi, w tym zarządzaniem inwestycjami i ekspansją możliwości offshore oraz ofertą rozrywkową i sportową.

Zmiana nie oznacza odejść ludzi

GroupM informuje, że ​​"nowe role wzmacniają zaangażowanie we współpracę i wygrywanie jako zjednoczony zespół". Mają one na celu wsparcie dostarczania zintegrowanych rozwiązań, które zapewniają klientom pełne korzyści z inwestycji, których firma dokonuje w dane, technologię i ludzi.

GroupM zapewnia, że zmiana ta nie wiąże się z żadnymi odejściami. Stuart Diamond (dyrektor finansowy), Marie-Claire Barker (dyrektor ds. produktów), Sharb Farjami (dyrektor generalny NA), Josh Krichefski (dyrektor generalny EMEA) i Cesar Recalde (dyrektor generalny LATAM) nadal pełnią swoje funkcje w globalnym zespole kierowniczym GroupM.

Agencje będą nadal zarządzane na szczeblu krajowym przez dyrektorów generalnych poszczególnych rynków. Operacjami agencji globalnej będzie zarządzać prezes ds. rozwiązań dla klientów globalnych, który będzie nadzorować realizację usług dla klientów globalnych i międzynarodowych w każdej agencji.

Na czele polskiego oddziału GroupM stoi Izabela Albrychiewicz. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję