IKEA w nowej kampanii promuje rozwiązania dla klubowiczów

Sieć sklepów IKEA w najnowszej kampanii promuje inspirujące i kompletne rozwiązania dla klubowiczów IKEA Family. Za koncepcję i realizację kampanii 30za300 odpowiada VML.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
IKEA w nowej kampanii promuje rozwiązania dla klubowiczów

Kampania 30za300 promuje szeroki i zróżnicowany asortyment IKEA oraz inspirujące i kompletne rozwiązania wnętrzarskie w różnych stylach. 

W ramach akcji, każdy Klubowicz IKEA Family może otrzymać 30 zł rabatu na kolejne zakupy za każde wydane 300 zł na produkty IKEA

Działania są realizowane w mediach cyfrowych, w tym social mediach, a także w sklepach stacjonarnych. 

Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada VML. Zakupem mediów zajmuje się Wavemaker, działaniami PR – Garden of Words, a za mailing i komunikację SMS odpowiada Loyalty Point.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję