Tyle Kanał Zero zarobił w czasie kampanii. Absolutny rekord wyświetleń

Krzysztof Stanowski ujawnił, ile Kanał Zero zarobił ostatnio w czasie toczącej się kampanii wyborczej. Jego projekt kilka dni temu pobił rekordy dzienny i miesięczny wyświetleń. Kanał Zero opublikował pierwsze nagrania od sztabów Karola Nawrockiego i Rafała Trzaskowskiego.

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Tyle Kanał Zero zarobił w czasie kampanii. Absolutny rekord wyświetleń
Krzysztof Stanowski, fot. screen YouTube/RymanowskiLive

Za nami pierwsza tura wyborów prezydenckich 2025, w której startował także m.in. Krzysztof Stanowski, dziennikarz i założyciel Kanału Zero. Otrzymał 243 tys. głosów, co dało mu 1,24 proc. poparcia.

Stanowski od miesięcy powtarzał, że nie startuje po to, by wygrać. Chciał pokazać kampanię wyborczą od kulis. Jego projekt youtubowy zyskał w jej okresie dodatkową rozpoznawalność i zasięgi, co najlepiej widać w statystykach.

Stanowski o pieniądzach

Krzysztof Stanowski w niedawnej rozmowie na kanale Bogdana Rymanowskiego Rymanowski Live ujawnił wyniki finansowe. – Zarobki Kanału Zero z samego YouTube wyskoczyły. W kwietniu YouTube zapłacił nam z Kanału Zero i Kanału Zero Extra łącznie 1,4 mln zł. W maju będzie więcej - myślę, że między 1,5 mln a 1,6 mln opowiedział. Dodał przy tym, że start w kampanii wyborczej kosztował go około 100 tys. zł - wydane m.in. na założenie strony internetowej czy sprawy organizacyjne.

Z danych portalu Socialblade wynika, że w kwietniu Kanał Zero doczekał się 99,2 mln wyświetleń. To zdecydowanie najlepszy rezultat w dotychczasowej historii projektu Stanowskiego. Drugi najlepszy miesiąc to luty 2024 - 53,8 mln - gdy kanał oficjalnie startował. Z kolei 19 maja Kanał Zero miał już w bieżącym miesiącu niemal 50 mln wyświetleń.

Wyniki miesięczne Kanału Zero wyglądają tak:

grafika

A wyniki tygodniowe w maju tak:

grafika

Jednocześnie Stanowski poinformował na portalu X, że w ostatnią niedzielę 18 maja, gdy odbywała się pierwsza tura wyborów, jego kanał pobił rekord dzienny liczby wyświetleń - 9,23 mln odsłon. W dniu wyborów Kanał Zero rozpoczął 24-godzinną transmisję, która zakończyła się kolejnego dnia. 

Aktualnie liczba subskrypcji Kanału Zero przekroczyła już 1,83 mln, a Kanału Zero Extra 121 tys. 

Rekordowa niedziela

Przed drugą turą sztaby Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego otrzymały od Kanału Zero propozycje debaty oraz możliwości publikacji codziennych filmów w formacie commentary. We wtorek Krzysztof Stanowski napisał na portalu X:: „No to wygląda na to, że już wkrótce materiały własne ze sztabów obu kandydatów w Kanale Zero. Raz dziennie, kasę z tego wrzucimy na Ignasia.” 

Mowa o ciężko chorym chłopcu, na którego leczenie dziennikarz zbiera pieniądze. W tym celu m.in. założył specjalną koszulkę na ostatnią debatę prezydencką organizowaną 12 maja przez TVP, TVN24 i Polsat News. Na portalu Siepomaga zebrano już ponad 11 mln zł. 

W środę popołudniu pojawił się w Kanale Zero pierwszy materiał komitetu Karola Nawrockiego, a w nagraniu występuje poseł Przemysław Czarnek. Późnym wieczorem zaś opublikowano film od sztabu Rafała Trzaskowskiego, w którym wystąpił wiceminister MSWiA Czesław Mroczek.

Jak informowaliśmy, Marcin Meller ogłosił, że nie wróci na razie do prowadzenia formatu publicystycznego „Kolacja Mellera” w Kanale Zero. Współpracę zawiesił w reakcji na start Krzysztofa Stanowskiego w wyborach. Ten drugi zapytany przez Rymanowskiego o tę decyzję powiedział krótko: „Nie rozumiem”. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję