Reklamy z Anją Rubik mają obrazowo przedstawiać walory Magnum Ruby. Promowane lody mają smak białej czekolady z sosem malinowym, są pokryte czekoladą rubinową o smaku jagodowym.

Działania reklamujące lody Magnum obejmują m.in. telewizję oraz internet. Marka współpracuje z Anją Rubik już od kilku miesięcy przy jej akcji edukacyjnej pod hasłem „#przelamlody”. To cykl czatów internetowych z seksuologami, terapeutami i lekarzami na tematy z zakresu życia seksualnego. Anja Rubik od dwóch lat prowadzi Fundację sexedpl, napisała też zatytułowaną tak książkę o edukacji seksualnej.
Anja Rubik w ub.r. wystąpiła w kampanii ekologicznej kolekcji Conscious odzieży H&M. Z kolei w 2018 roku została ambasadorką marketingową Samsunga, i reklamowała buty Jimmy Choo. Wcześniej promowała m.in. obuwie CCC i biżuterię Apart.










