PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Klienci Bershki z darmowym dostępem do Tidala
Klienci Bershki z darmowym dostępem do Tidala
Marketing sportowy a LGBT. "W sporcie miejsce dla ludzi różnych ras, religii i kultur"
Dobry przetarg mediowy, czyli jaki? "Wyłóżmy karty na stół, przestańmy się nawzajem oszukiwać"
Szef marketingu Play: Krzysztof Piątek świetnie rokuje, nie będzie rewolucji w strategii reklamowej
Szef marketingu Play: Krzysztof Piątek świetnie rokuje, nie będzie rewolucji w strategii reklamowej
Nowa Milka darkmilk w ofercie Mondelez wsparta kampanią
Nowa Milka darkmilk w ofercie Mondelez wsparta kampanią
Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha w kampanii „#Naturalnierazem” kosmetyków Garnier
Kasia Bujakiewicz i Agnieszka Więdłocha w kampanii „#Naturalnierazem” kosmetyków Garnier
Zygmunt Chajzer wprowadzi na rynek proszek do prania Mr Ziggi. "Samo nazwisko nie gwarantuje sukcesu"
Zygmunt Chajzer wprowadzi na rynek proszek do prania Mr Ziggi. "Samo nazwisko nie gwarantuje sukcesu"
IKEA w nowej reklamie odtwarza pokoje z seriali „Simpsonowie”, „Przyjaciele” i „Stranger Things”
IKEA w nowej reklamie odtwarza pokoje z seriali „Simpsonowie”, „Przyjaciele” i „Stranger Things”
Magda Gessler wprowadza swoją markę lodów Ice Queen
Magda Gessler wprowadza swoją markę lodów Ice Queen
Nowa marka owoców i warzyw Rajski Ogród debiutuje na rynku
Nowa marka owoców i warzyw Rajski Ogród debiutuje na rynku
Bluerank pokazuje swoje stawki dla specjalistów SEO. Nawet 15 tys. zł miesięcznie
Bluerank pokazuje swoje stawki dla specjalistów SEO. Nawet 15 tys. zł miesięcznie
Dawid Podsiadło pokazał "Trofea". „To największa produkcja teledyskowa jaką zrealizowaliśmy do tej pory” (wideo)
Coca-Cola w reklamie nawiązuje do „Stranger Things”, wraca na rynek z produktem New Coke sprzed 30 lat
Coca-Cola w reklamie nawiązuje do „Stranger Things”, wraca na rynek z produktem New Coke sprzed 30 lat
Grupa Żywiec stawia na piwa bezalkoholowe. Dystrybucja w punktach bez koncesji
Grupa Żywiec stawia na piwa bezalkoholowe. Dystrybucja w punktach bez koncesji
Prezes Play: Konkurencja też używa marki 5G Ready. "To inna sytuacja"
Deloitte przejął holenderską agencję reklamową Pervorm
Orange wprowadza Flex, ofertę w formie aplikacji. „Potencjalnie 12 milionów użytkowników”
Orange wprowadza Flex, ofertę w formie aplikacji. „Potencjalnie 12 milionów użytkowników”
Szef T-Mobile Polska: Nie planujemy rebrandingu, Play poszedł o krok za daleko
Natalia Szroeder jako ambasadorka Oriflame w projekcie #PięknaSobota
Natalia Szroeder jako ambasadorka Oriflame w projekcie #PięknaSobota
Lotos wprowadza ofertę Stacja Smaku: kanapki i przekąski przygotowywane na miejscu
Lotos wprowadza ofertę Stacja Smaku: kanapki i przekąski przygotowywane na miejscu
Tesco wycofuje jednorazowe naczynia z samoobsługowych restauracji Bistro
Santander Bank Polska zwiększył wydatki marketingowe o 36 proc., mBank zmniejszył o 29 proc.
KLM z kampanią wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość
KLM z kampanią wykorzystującą rozszerzoną rzeczywistość
Tramwaj pełen roślin promował Tramwaje Warszawskie (wideo)
Jakub Żulczyk ambasadorem marki Kinley w Polsce
Danone poszerza ofertę Actimela o wariant bez cukru
Danone poszerza ofertę Actimela o wariant bez cukru
Carlsberg w nowej kampanii przyznaje, że „prawdopodobnie wcale nie jest najlepszym piwem na świecie”
Carlsberg w nowej kampanii przyznaje, że „prawdopodobnie wcale nie jest najlepszym piwem na świecie”
Marketerzy także czekają na ostatni sezon "Gry o tron". Oto najlepsze reklamy nawiązujące do serialu
Marketerzy także czekają na ostatni sezon "Gry o tron". Oto najlepsze reklamy nawiązujące do serialu
Zalando w kampanii „Wyraź swoje piękno” promuje wprowadzenie kosmetyków do swojej oferty
Zalando w kampanii „Wyraź swoje piękno” promuje wprowadzenie kosmetyków do swojej oferty
Pernod Ricard przyjęła strategię zrównoważonego rozwoju do roku 2030
Unilever będzie restrykcyjnie kontrolował statystyki reklam w digitalu. "Potrzeba zmian na rynku"
McDonald’s zapowiada inwestycję w cyfryzację marki
McDonald’s zapowiada inwestycję w cyfryzację marki