Drugi sezon cyklu „Nic do zgłoszenia” na antenie Discovery Channel oglądać można było we wtorki o godz. 21.00, w okresie od 28 kwietnia do 16 czerwca 2020 roku. Średnia widownia programu wyniosła 139 tys. osób, co przełożyło się na 0,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 1,51 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek cyklu z 2 czerwca br. Przyciągnął uwagę 258 tys. osób.

Dla porównania, udział Discovery Channel w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 0,49 proc., a w grupie 16-49 było to 0,66 proc. Program miał ponad dwukrotnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bracia-collins-biora-sie-do-roboty-discovery-channel-opinie,7170512055273601a ##
Dobre wyniki osiągały również powtórki „Nic do zgłoszenia” emitowane dzień później o 22.00. Oglądało je średnio 108 tys. widzów, co przełożyło się na 0,91 proc. udziału w 4+ i 1,73 proc. w 16-49.
- „Nic do zgłoszenia” już od pierwszego sezonu zyskało spore grono oddanych fanów. Wiosenne wyniki oglądalności tylko potwierdzają, że program wszedł w poczet hitów Discovery Channel. Widzowie niezmiennie doceniają to, co leży u podstaw stacji - produkcje „bez scenariusza” z nietuzinkowymi, prawdziwymi bohaterami. Dzięki uprzejmości Ministerstwa Finansów możemy zajrzeć za kulisy pracy funkcjonariuszy Krajowej Administracji Skarbowej i przygotowań do najbardziej spektakularnych akcji, zatrzymań i kontroli. Sukces programu to niewątpliwie także zasługa firmy produkcyjnej Affinity Cine – komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Przemysław Kwiatkowski, dyrektor kanałów factual w TVN Discovery Polska.

Jesienią trzecia edycja
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że nowe odcinki programu widzowie Discovery Channel zobaczą w jesiennej ramówce tego roku.











