PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Pomiar oglądalności jak kontrola drogówki. Jak wyjść z impasu między TVP i Nielsenem?
Pomiar oglądalności jak kontrola drogówki. Jak wyjść z impasu między TVP i Nielsenem?
Jacek Kurski dalej krytykuje „skrajny nieprofesjonalizm” Nielsena. „Jeśli nie dostaniemy kodów pocztowych, wyciągniemy wnioski”
Jacek Kurski dalej krytykuje „skrajny nieprofesjonalizm” Nielsena. „Jeśli nie dostaniemy kodów pocztowych, wyciągniemy wnioski”
Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii: Telewizja Polska godzi w dobre imię zawodu badacza
TNS: w „Wiadomościach” źle zestawiono dane o oglądalności, ubolewamy nad użyciem ich do ataku na szefową Nielsena
TNS: w „Wiadomościach” źle zestawiono dane o oglądalności, ubolewamy nad użyciem ich do ataku na szefową Nielsena
„Wiadomości”: mamy 4,1 mln widzów wg sondażu telefonicznego, Nielsen niewiarygodny także przez jego szefową
„Wiadomości”: mamy 4,1 mln widzów wg sondażu telefonicznego, Nielsen niewiarygodny także przez jego szefową
Nielsen odpowiada TVP: podlegamy międzynarodowym standardom, w przeszłości Elżbiety Gorajewskiej ważny kontekst historyczny
Nielsen odpowiada TVP: podlegamy międzynarodowym standardom, w przeszłości Elżbiety Gorajewskiej ważny kontekst historyczny
Zarząd Telewizji Polskiej odpowiada marketingowcom i badaczom: w telemetrii nie działają w pełni reguły rynkowe
Organizacje marketingowe i badawcze bronią telemetrii Nielsena i dziwią się krytykowaniu jej przez władze TVP
Nielsen nie przekaże TVP kodów pocztowych osób z panelu telemetrycznego. „Umowy z respondentami”
Nielsen nie przekaże TVP kodów pocztowych osób z panelu telemetrycznego. „Umowy z respondentami”
TVP skarży się na Nielsena: nie przekazano kodów pocztowych uczestników badania oglądalności
TVP skarży się na Nielsena: nie przekazano kodów pocztowych uczestników badania oglądalności
Jacek Kurski: TVP straciła widzów Kraśki i Lisa, zyskała wyborców prawicy, których nie obejmuje pomiar Nielsena
Jacek Kurski: TVP straciła widzów Kraśki i Lisa, zyskała wyborców prawicy, których nie obejmuje pomiar Nielsena
Nielsen liderem polskiej branży badawczej, w górę Millward Brown, w dół GfK Polonia i TNS Polska (TOP 13)
Nielsen będzie mierzyć w Polsce oglądalność reklam w internecie
Nielsen dostarczy dane korzystania z urządzeń over-the-top i konsol do gier
Nielsen przejmuje firmę Informate, chce dokładniej mierzyć ruch mobilny w internecie
Nielsen przejmuje firmę Informate, chce dokładniej mierzyć ruch mobilny w internecie
Najwolniejszy od ponad 5 lat wzrost cen produktów FMCG w Europie
Nielsen będzie uwzględniał w ratingach opinie internautów na Facebooku
Fox rezygnuje z dziennych statystyk oglądalności. „Nie pokazują prawdy o naszych widzach”
Fox rezygnuje z dziennych statystyk oglądalności. „Nie pokazują prawdy o naszych widzach”
Gemius, Nielsen i Millward Brown szykują wspólne badanie korzystania z mediów
Maciej Grzywaczewski: Producenci telewizyjni mają więcej zamówień od mniejszych stacji
Maciej Grzywaczewski: Producenci telewizyjni mają więcej zamówień od mniejszych stacji
TVP zapłaci Nielsenowi prawie 37 mln za dane telemetryczne
TVP zapłaci Nielsenowi prawie 37 mln za dane telemetryczne
Twitter barometrem popularności programów telewizyjnych
Nielsen kupuje eXelate, stawia na reklamowy programmatic buying
Nielsen kupuje eXelate, stawia na reklamowy programmatic buying
Nielsen: widownia w Polsce jest inaczej mierzona niż w USA
Nielsen: pomyłka w ocenie oglądalności największych stacji telewizyjnych. "To przerażające"
Nielsen odpadł z konkursu na badanie polskiego internetu
Pięć firm w konkursie PBI na badanie polskiego internetu
Polacy kupują coraz częściej w dyskontach, wciąż doceniamy niską cenę
Polacy kupują coraz częściej w dyskontach, wciąż doceniamy niską cenę
Kondycja fizyczna i psychiczna głównym priorytetem po przejściu na emeryturę
Kondycja fizyczna i psychiczna głównym priorytetem po przejściu na emeryturę
Nielsen: nakłady na reklamę najszybciej zwiększają firmy z branży przemysłu i usług
Nielsen: telewizja największym reklamowym medium, najszybciej rośnie internet
Nielsen: globalne nakłady na reklamę o 3,2 proc. w górę