PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polaków frustrują niskie zarobki i rosnące ceny. Denerwują też media
Polaków frustrują niskie zarobki i rosnące ceny. Denerwują też media
Konsumenci stawiają na więcej "bio" w produktach
Braki kadrowe największą bolączką pracodawców w branży digital
W 2020 roku media postawią na subskrypcje, fact-checking i podcasty. „W Polsce nieco inne proporcje”
W 2020 roku media postawią na subskrypcje, fact-checking i podcasty. „W Polsce nieco inne proporcje”
Polacy mają niską świadomość badań profilaktycznych
Samotność, niepewność i znaczenie zaufania - globalne trendy Forda na 2020 rok
Rośnie liczba milionerów w Polsce. Na luksus wydaliśmy w tym roku 25 mld zł, dominują samochody i ubrania
Rośnie liczba milionerów w Polsce. Na luksus wydaliśmy w tym roku 25 mld zł, dominują samochody i ubrania
Kantar: rynek mediów w 2020 roku pod znakiem "paradoksu cyfrowego"
W tym roku globalne wydatki na programmatic mają przekroczyć 100 mld dolarów
W tym roku globalne wydatki na programmatic mają przekroczyć 100 mld dolarów
Polscy konsumenci rzadko kupują nowości FMCG, kluczowym miejscem walki o konsumenta wciąż są sklepy stacjonarne (raport)
Media publiczne cztery lata po rządach PiS. "Trzeba je zbudować na nowo"
Media publiczne cztery lata po rządach PiS. "Trzeba je zbudować na nowo"
Związek Cyfrowa Polska chce rozporządzenia i przyspieszenia prac nad cyfryzacją radia
Przedstawiciele branży reklamowej rzadziej korzystają z telewizora niż przeciętny Polak, Częściej oglądają seriale na żądanie
Klienci szukają w e-commerce informacji, a nie tylko produktów
Wyprawka szkolna droższa niż przed rokiem
Wyprawka szkolna droższa niż przed rokiem
Huawei o przyszłości: Wszechobecna sztuczna inteligencja, roboty na usługach ludzi i powszechny dostęp do 5G
Huawei o przyszłości: Wszechobecna sztuczna inteligencja, roboty na usługach ludzi i powszechny dostęp do 5G
Wzrostowy trend tradycyjnej telewizji przechodzi do historii? "Decyduje jakość oferty”
Subskrypcje coraz popularniejsze w Polsce, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie
Subskrypcje coraz popularniejsze w Polsce, ale prawdziwy boom dopiero nadejdzie
Zarobki w branży marketingowej dalej rosną, ale wolniej niż rok wcześniej. 13,5 tys. zł dla account directora (raport)
Zarobki w branży marketingowej dalej rosną, ale wolniej niż rok wcześniej. 13,5 tys. zł dla account directora (raport)
Połowa Polaków mówi "nie" wspieraniu LGBTQ+ przez komercyjne firmy
KRRiT chce wybrać firmę, która przeprowadzi monitoring programów radiowych
KRRiT chce wybrać firmę, która przeprowadzi monitoring programów radiowych
Uniwersytet Papieski: "Wiadomości" i Danuta Holecka najmniej obiektywne w TVP
Uniwersytet Papieski: "Wiadomości" i Danuta Holecka najmniej obiektywne w TVP
Konsumenci spędzą w tym roku 800 godzin korzystając z internetu na urządzeniach mobilnych. Telewizja pozostaje najpopularniejszym medium
KRRiT ponaglała TVP w sprawie raportu Uniwersytetu Papieskiego jeszcze przed publikacją „Wyborczej”
Połowa Polaków natrafia w internecie na dezinformacje, 44 proc. nie potrafi odróżnić faktów od opinii
Tradycyjne zakupy a narzędzia cyfrowe. 1/3 używa do tego smartfona, połowa nie potrzebuje pomocy sprzedawcy
93 proc. Polaków korzysta z telefonów komórkowych, 72,7 procent ma dostęp do internetu (raport)
Uber Eats prognozuje trendy żywieniowe: 2019 będzie rokiem weganizmu
Uber Eats prognozuje trendy żywieniowe: 2019 będzie rokiem weganizmu
Seniorzy istotnymi konsumentami, wciąż niedoceniani przez reklamodawców
Seniorzy istotnymi konsumentami, wciąż niedoceniani przez reklamodawców
Ponad 1,8 tysiąca próśb polskich władz do Facebooka o udostępnienie danych. Prawie połowa wniosków odrzucona
W 2030 roku samochody „na żądanie” będą stanowić 30 proc. wszystkich aut w Europie
W 2030 roku samochody „na żądanie” będą stanowić 30 proc. wszystkich aut w Europie
Facebook traci użytkowników, korzysta z niego 36 proc. amerykańskich nastolatków. „To inny organizm niż kiedyś”