PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Jarosław Szymajda odpowiada za kluczowych klientów w biurze reklamy Multikino Media
Jarosław Szymajda odpowiada za kluczowych klientów w biurze reklamy Multikino Media
Miliony od państwowych koncernów na „Sylwestra Marzeń” TVP. Najwięcej płacił Orlen
„Czas na lepsze” serialem reklamującym Coregę
„Czas na lepsze” serialem reklamującym Coregę
Świąteczne kampanie już od początku listopada, bo w reklamie tłoczno. "To wywołuje irytację"
Świąteczne kampanie już od początku listopada, bo w reklamie tłoczno. "To wywołuje irytację"
Świat zmienia się na naszych oczach. Podsumowanie WebSummit 2023
Świat zmienia się na naszych oczach. Podsumowanie WebSummit 2023
Avon z kampanią na 16 Dni Przeciwko Przemocy. Tematem przewodnim kontrolujący partnerzy
Avon z kampanią na 16 Dni Przeciwko Przemocy. Tematem przewodnim kontrolujący partnerzy
„Polityka” spodziewa się powrotu reklam spółek państwowych. „Bez politycznego bana”
„Polityka” spodziewa się powrotu reklam spółek państwowych. „Bez politycznego bana”
"Super Express" straci reklamy spółek Skarbu Państwa? Wydawca: nie obawiam się, nie jesteśmy "Gazetą Wyborczą"
Gazeta.pl, Storytel i ING „Reklamodawcami Roku”, OMD zwycięża w kategorii agencji mediowej. Rozstrzygnięto Innovation 2023
Gazeta.pl, Storytel i ING „Reklamodawcami Roku”, OMD zwycięża w kategorii agencji mediowej. Rozstrzygnięto Innovation 2023
Kodeks etyki influencer marketingu do końca I kwartału 2024 roku
Kodeks etyki influencer marketingu do końca I kwartału 2024 roku
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Żabka Polska zmienia dom mediowy i agencję reklamową
Żabka Polska zmienia dom mediowy i agencję reklamową
Zmiany w Axel Springer Polska. Olga Korolec i Emil Nowiński na nowych stanowiskach
Zmiany w Axel Springer Polska. Olga Korolec i Emil Nowiński na nowych stanowiskach
Point One i ImpactCEE nawiązują współpracę w komunikacji Impact'24
Point One i ImpactCEE nawiązują współpracę w komunikacji Impact'24
Tomasz Lis skazany za nielegalną reklamę alkoholu w „Newsweeku”. Wniósł sprzeciw
Polacy mniej otwarci na ukraińskie marki
Polacy mniej otwarci na ukraińskie marki