PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Właściciel Reserved i Sinsay sprzedaje rosyjski biznes Chińczykom, bez praw do marek
Bez lockdownu właściciel Reserved i House z małym wzrostem w e-commerce
Właściciel Reserved i Sinsay planuje promocje, bo ma duże zapasy. W Rosji spisał na straty połowę sklepów
Shopee i e-sklep Sinsay z dużymi wzrostami, Allegro i Vinted przyciągają na najdłużej (TOP platform e-commerce)
Grupa LPP: e-commerce 78 proc. w górę, Sinsay coraz bliżej Reserved, 1 mld zł na inwestycje
LPP bez Rosji i Ukrainy straci prawie 25 proc. wpływów, liczy na 5 mld zł z e-commerce
Właściciel marki odzieżowej Reserved zawiesza działalność w Rosji
LPP odpisuje 250 mln zł na nierentowne sklepy w Rosji, już ponad 30 proc. wpływów to sprzedaż w internecie
Amazon ma już 6,3 mln polskich użytkowników. E-sklepy Media Expert, RTV Euro AGD i Sinsay najbardziej w górę (TOP10)
Grupa LPP podwoiła wpływy z e-commerce. Sinsay dogania Reserved
Influencerka Agatycze reklamuje kolekcję Gym Hard odzieży Sinsay
Sinsay klientem albo albo
Sinsay klientem albo albo
LPP na początku roku z 2,35 mld zł przychodu i 21,5 mln zł zysku. Rosną wpływy z e-commerce
Grupa LPP straciła przez epidemię. W e-commerce kolejny rekord, tylko Sinsay ze wzrostem sprzedaży
Grupa LPP: wpływy z e-commerce 111 proc. w górę, w sklepach stacjonarnych spadek o 42 proc.
LPP: wpływy z e-commerce 86 proc. w górę, dwie trzecie e-zakupów w mobile’u
Wpływy grupy LPP z e-commerce 123 proc. w górę, 31 mln zł straty w drugim kwartale
Rusza sprzedaż gadżetów do „Cyberpunk 2077”. Koszulki z motywami z gry i napój energetyczny
Rusza sprzedaż gadżetów do „Cyberpunk 2077”. Koszulki z motywami z gry i napój energetyczny
Górska sielanka w nowej kampanii Sinsay
Górska sielanka w nowej kampanii Sinsay
W drugim kwartale wpływy LPP 21 proc. w dół, e-commerce ze wzrostem o 123 proc.
LPP ze spadkiem wpływów o 35 proc. i 362 mln zł straty, e-commerce 120 proc. w górę
W maju wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 381 proc., w całym roku mają przekroczyć 2 mld zł
Grupa LPP: w sklepach stacjonarnych wpływy zmalały o 52 proc., w kwietniu e-commerce 270 proc. w górę
LPP: sklepy stacjonarne działają tylko w 4 krajach, mimo dużych wzrostów w e-commerce sprzedaż zmalała o ponad 70 proc.
LPP już 10 proc. sprzedaży osiąga w internecie. Uruchomiło 13. e-sklep, wyda 90 mln zł na elektroniczne metki
LPP otwiera pierwszy sklep w Finlandii
LPP otwiera pierwszy sklep w Finlandii
Rekordowo duża sprzedaż LPP w internecie, ponad 50 proc. ze smartfonów. Firma stawia na elektroniczne metki
Wpływy grupy LPP z e-commerce podwoiły się. 3,6 mld zł w sklepach Reserved, 1,1 mld zł w Cropp
Wpływy LPP z e-commerce wzrosły o 114 proc. do 460 mln zł. Głównie dzięki ograniczeniu handlu w niedziele
Grupa LPP miała 206,1 mln zł w II kw. wobec 173,3 mln zł rok wcześniej. Nakłady inwestycyjne wzrosną do 590 mln zł
LPP przedstawia nową strategię. Nowe salony, centrum dystrybucyjne i technologie na pierwszym miejscu
Londyński sklep Reserved ma zarobić 100 milionów zł w 5. roku funkcjonowania