Do Omnicomu należą takie agencje mediowe, jak OMD, PHD i Hearts&Science. W struktrze IPG Mediabrands działały dotychczas: Initiative, UM i MullenLowe Mediahub (agencja zrzeszona).
Florian Adamski, CEO Omnicom Media Group ogłosił, że po fuzji wszystkie pozostaną.
Poinformował, że w nowej strukturze kluczowymi markami agencyjnymi (client delivery) będą: OMD, Initiative, UM, PHD, Hearts & Science, Mediahub.
Spółkami typu commercial & central będą z kolei: DeliveryOmnicom Media Investment, Kinesso, Outdoor Media Group, zaś w kategorii data, identity & analytics funkcjonować mają firmy: Acxiom i Annalect.
Docelowo ma zostać zlikwidowana struktura IPG Mediabrands, a działające dotychczas pod jej skrzydłami agencje będą raportować do Omnicom Media Group.
"Omnicom Media to miejsce, gdzie ponad 40 000 profesjonalistów z 70+ rynków nadzoruje inwestycje medialne w wysokości 73,5 mld dol. dla wiodących marek na świecie. To właśnie tam dwóch potężnych rywali stanie się teraz sojusznikami" - napisał Florian Adamski.

"Dla klientów nie będzie żadnych zakłóceń"
Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekazał treść swojej oficjalnej korespondencji do pracowników holdingu w Polsce.
W wiadomości tej podkreślił, że po fuzji wszystkie działania firmy skoncentrują się na jednym, wspólnym celu: wykorzystaniu potencjału najsilniejszego ekosystemu mediowego w branży, aby dostarczać to, czego oczekują najbardziej ambitne firmy:
"Szybszego osiągania wartości i skalowania wyników – nie tylko stopniowych postępów. Mądrzejszych decyzji dzięki prawdziwej inteligencji – nie odizolowanych wniosków. Pewności działania, wspieranej przez zintegrowane systemy – nie rozproszonych usług" - czytamy w korespondencji do pracowników.

"Struktury agencyjne pozostaną bez zmian"?
Priorytetem firmy ma być wspieranie obecnych klientów w dynamicznym, inteligentnym i pewnym rozwoju poprzez ścisłą współpracę agencji, rozwiązań i usług specjalistycznych, zapewniając najwyższą jakość realizacji.
Omnicom w najbliższym czasie będzie koncentrować się na zapewnieniu stabilności swoim zespołom i klientom, jednocześnie utrzymując rozwój talentów jako kluczowy priorytet.

"W Polsce przewidujemy, że obecne struktury agencyjne pozostaną bez zmian, a skład zespołów oraz grono klientów, z którymi współpracujecie, nie ulegną modyfikacji. Co najważniejsze, dla klientów nie będzie żadnych zakłóceń w działalności biznesowej" – przekazał Jakub Bierzyński.











