Te marki pozostaną w Omnicomie po fuzji. Bierzyński uspokaja pracowników

Po sfinalizowaniu przez Omnicom przejęcia IPG Mediabrands będzie nadal działać kilka sieci agencji mediowych. W Polsce prawdopodobnie nie dojdzie do większych zmian.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Te marki pozostaną w Omnicomie po fuzji. Bierzyński uspokaja pracowników
Jakub Bierzyński, fot. kadr z youtube / sekielski

Do Omnicomu należą takie agencje mediowe, jak OMD, PHD i Hearts&Science. W struktrze IPG Mediabrands działały dotychczas: Initiative, UM i MullenLowe Mediahub (agencja zrzeszona).

Florian Adamski, CEO Omnicom Media Group ogłosił, że po fuzji wszystkie pozostaną.

Poinformował, że w nowej strukturze kluczowymi markami agencyjnymi (client delivery) będą: OMD, Initiative, UM, PHD, Hearts & Science, Mediahub.

Spółkami typu commercial & central będą z kolei: DeliveryOmnicom Media Investment, Kinesso, Outdoor Media Group, zaś w kategorii data, identity & analytics funkcjonować mają firmy: Acxiom i Annalect.

Docelowo ma zostać zlikwidowana struktura IPG Mediabrands, a działające dotychczas pod jej skrzydłami agencje będą raportować do Omnicom Media Group.

"Omnicom Media to miejsce, gdzie ponad 40 000 profesjonalistów z 70+ rynków nadzoruje inwestycje medialne w wysokości 73,5 mld dol. dla wiodących marek na świecie. To właśnie tam dwóch potężnych rywali stanie się teraz sojusznikami" - napisał Florian Adamski.

Florian Adamski o nowej strukturze mediowej Omnicomu
Florian Adamski o nowej strukturze mediowej Omnicomu © Licencjodawca

"Dla klientów nie będzie żadnych zakłóceń"

Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland w rozmowie z Wirtualnemedia.pl przekazał treść swojej oficjalnej korespondencji do pracowników holdingu w Polsce.

W wiadomości tej podkreślił, że po fuzji wszystkie działania firmy skoncentrują się na jednym, wspólnym celu: wykorzystaniu potencjału najsilniejszego ekosystemu mediowego w branży, aby dostarczać to, czego oczekują najbardziej ambitne firmy:

"Szybszego osiągania wartości i skalowania wyników – nie tylko stopniowych postępów. Mądrzejszych decyzji dzięki prawdziwej inteligencji – nie odizolowanych wniosków. Pewności działania, wspieranej przez zintegrowane systemy – nie rozproszonych usług" - czytamy w korespondencji do pracowników.

"Struktury agencyjne pozostaną bez zmian"?

Priorytetem firmy ma być wspieranie obecnych klientów w dynamicznym, inteligentnym i pewnym rozwoju poprzez ścisłą współpracę agencji, rozwiązań i usług specjalistycznych, zapewniając najwyższą jakość realizacji.

Omnicom w najbliższym czasie będzie koncentrować się na zapewnieniu stabilności swoim zespołom i klientom, jednocześnie utrzymując rozwój talentów jako kluczowy priorytet.

"W Polsce przewidujemy, że obecne struktury agencyjne pozostaną bez zmian, a skład zespołów oraz grono klientów, z którymi współpracujecie, nie ulegną modyfikacji. Co najważniejsze, dla klientów nie będzie żadnych zakłóceń w działalności biznesowej"  przekazał Jakub Bierzyński.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025