PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Operatorzy kablowi chcą od KRRiT zwiększonej kontroli nadawców TV. „Często są podmiotami zagranicznymi”
Młodzi ludzie z Europy coraz krócej oglądają telewizję, zyskują płatne serwisy VOD
Telewizja najważniejszym źródłem informacji dla Polaków, ale traci zaufanie. „Za kilka lat jej znaczenie mocno spadnie”
Telewizja najważniejszym źródłem informacji dla Polaków, ale traci zaufanie. „Za kilka lat jej znaczenie mocno spadnie”
Tomasz Szopa: Netia zyska 35 mln zł rocznie dzięki integracji z TK Telekom
Telewizja dla wielu narzędziem poznawania języków
Firmy ubezpieczeniowe obniżyły wydatki na reklamę. Mniej wydały też banki i inne instytucje finansowe
Ruszył kanał filmowy TVN Fabuła (wideo)
Lidia Kacprzycka: Handel i farmacja napędzają rynek reklamowy. Hamuje go spadek wydatków w branży FMCG
Lidia Kacprzycka: Handel i farmacja napędzają rynek reklamowy. Hamuje go spadek wydatków w branży FMCG
TVN uruchomi kanały TVN Active i TVN Fabuła. Chce zwiększyć przychody z reklam produktów związanych ze zdrowiem, urodą i aktywnym stylem życia
Dziś Światowy Dzień Telewizji. „To medium, z którego najchętniej korzystają Europejczycy”
Ożywienie na rynku reklamy telewizyjnej. Rosną stacje tematyczne
Wielu Polaków surfuje po internecie i komunikuje się z przyjaciółmi przez telewizor
Do 1 mln Polaków nie może odbierać naziemnej telewizji cyfrowej, ale i tak podatek muszą zapłacić
Coraz częściej łączymy się z internetem przez urządzenia mobilne, ale daleko nam do świata
Od 15 lutego TVP ABC i TV Trwam na pierwszym multipleksie
Kurczy się rynek RTV, a Sharp chce przekonać klientów do kupna telewizorów powyżej 60 cali