PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
„PZU reklamami w tygodniku ‘W Sieci’ ustawia się pod rządy PiS”
TVP, TVN7 i Disney Channel więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)
TVP, TVN7 i Disney Channel więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. „To zdrowsze i bezpieczniejsze”
„Gazeta Wyborcza” pierwszy raz zarobiła więcej ze sprzedaży niż z reklam. „To zdrowsze i bezpieczniejsze”
Infor Biznes rezygnuje z Kantar Media. „‘Dziennik Gazeta Prawna’ bez spadku wpływów reklamowych”
Infor Biznes rezygnuje z Kantar Media. „‘Dziennik Gazeta Prawna’ bez spadku wpływów reklamowych”
Cyfryzacja pozytywnie wpływa na sprzedaż prasy w USA
Polsat liderem wpływów reklamowych w I kwartale. TVN z dużym spadkiem
Polsat liderem wpływów reklamowych w I kwartale. TVN z dużym spadkiem
Ponad miliard dolarów z reklam na Twitterze w 2014 r.
TVN o 25 proc. mniej z reklam, w górę TVP1 i TVP2
TVN o 25 proc. mniej z reklam, w górę TVP1 i TVP2
„Wprost” odpowiada „W Sieci”: przez reklamy Totalizatora Sportowego staliście się prorządowi
„Wprost” odpowiada „W Sieci”: przez reklamy Totalizatora Sportowego staliście się prorządowi
„Forbes” i „Wprost” dużo więcej z reklam, w dół „Newsweek” i „Viva!” (TOP10)
Gazety 15 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „GW”, „Fakt” i „Rz” - w górę „SE” (TOP 10)
„Do Rzeczy” sprzedaje się gorzej od „W Sieci”, ale zarabia więcej z reklam
„Do Rzeczy” sprzedaje się gorzej od „W Sieci”, ale zarabia więcej z reklam
„W Sieci” wytyka „Wprost” reklamy spółek państwowych. „To populizm i ignorancja”
„Dzień na Żywo” w TVN24 i „Nowy Dzień” w Polsat News najbardziej dochodowymi programami publicystycznymi
Wzrosły wpływy reklamowe stacji informacyjnych, TVN24 liderem
Wzrosły wpływy reklamowe stacji informacyjnych, TVN24 liderem
RMF FM, TOK FM, Trójka i Radio ZET dużo więcej z reklam - w dół Jedynka (TOP 10)
„Do Rzeczy” i „W Sieci”: więcej z reklam niż „Uważam Rze” i „Gazeta Polska”, mniej niż „Gość Niedzielny”
„X Factor”, „Rozmowy w toku” i „Kuchenne rewolucje” najbardziej dochodowymi programami rozrywkowymi
Reklama tv: TVN przed Polsatem, TVP2 i TVN24 mocno w górę (TOP 10)
„Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party” dużo więcej z reklam. Ostro w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)
RMF FM, Radio ZET i Polskie Radio dużo mniej z reklam. W górę Tok FM i Eska (TOP 10)
„Rzeczpospolita” 40 proc. mniej z reklam, „GW” i „Polska” po 14 proc. w dół (Top 10)
Magda Gessler i Ewa Drzyzga najcenniejszymi reklamowo gwiazdami TV
RMF FM i TOK FM podwoiły wpływy reklamowe
Wpływy reklamowe magazynów: „Newsweek” zyskał najwięcej
Wpływy reklamowe dzienników w 2010 r.: „GW" liderem, „Fakt" zyskał najwięcej
„Tele Tydzień” w dół, „Wprost” i „Viva!” mocno w górę
Rosną wpływy reklamowe Grupy RMF i Polskiego Radia
Jedynka i RMF FM mocno zwiększyły wpływy reklamowe
Mniejsze wpływy reklamowe TVN
Rośnie rynek reklamy tv
TVP 1 liderem - rośnie rynek reklamy telewizyjnej