PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Reklama telewizyjna 3,7 proc. w górę. Wielka czwórka traci, mocno zyskują inne stacje z naziemnej tv cyfrowej
Reklama telewizyjna 3,7 proc. w górę. Wielka czwórka traci, mocno zyskują inne stacje z naziemnej tv cyfrowej
Reklama radiowa 22,5 proc. w górę. Radio ZET z największym wzrostem, Eska Warszawa i Złote Przeboje w dół (TOP 10)
Reklama radiowa 22,5 proc. w górę. Radio ZET z największym wzrostem, Eska Warszawa i Złote Przeboje w dół (TOP 10)
Reklamy w magazynach: „Viva!” liderem, w dół „Wprost” i „Newsweek”, najwięcej wydał L’Oreal Polska
Reklamy w magazynach: „Viva!” liderem, w dół „Wprost” i „Newsweek”, najwięcej wydał L’Oreal Polska
Polsat najwięcej z reklam, spadki TVP1 i TVP2. Aflofarm przed Nestlé i Unileverem na czele reklamodawców (TOP 10)
Polsat najwięcej z reklam, spadki TVP1 i TVP2. Aflofarm przed Nestlé i Unileverem na czele reklamodawców (TOP 10)
„Na Wspólnej” najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a „Pierwsza miłość” - 2014 roku (TOP 10)
„Na Wspólnej” najbardziej dochodowym reklamowo serialem dekady, a „Pierwsza miłość” - 2014 roku (TOP 10)
„Viva!” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół
„Viva!” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam, „Wprost” mocno w dół
„Super Express”, „Nasze Miasto” i „Fakt” dużo więcej z reklam - mocno w dół „DGP”, „Polska” i „Rz” (TOP 10)
„Super Express”, „Nasze Miasto” i „Fakt” dużo więcej z reklam - mocno w dół „DGP”, „Polska” i „Rz” (TOP 10)
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa
W styczniu wyhamował spadek w reklamie prasowej, mocno w górę reklama radiowa i kinowa
Polska reklama telewizyjna urosła o 5,6 proc. dzięki farmacji i handlowi
Reklama radiowa w 2014 r. 17,8 proc. w górę. Trójka i Jedynka z największymi wzrostami, Aflofarm liderem marketerów (TOP 10)
Reklama radiowa w 2014 r. 17,8 proc. w górę. Trójka i Jedynka z największymi wzrostami, Aflofarm liderem marketerów (TOP 10)
„Viva!” i „Flesz” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Newsweek” i „Claudia” (TOP 10)
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
Dzienniki o 6,4 proc. mniej z reklam. Mocno w dół „Rz” i „Puls Biznesu”, w górę tylko „Super Express” i „Metro” (TOP 10)
„Prognoza pogody” w TVP1 zarobiła w ub.r. najwięcej na reklamach
W radiu reklamowo najbardziej w górę Jedynka i Trójka, w dół tylko VOX FM (TOP 10)
W radiu reklamowo najbardziej w górę Jedynka i Trójka, w dół tylko VOX FM (TOP 10)
Polsat liderem wpływów reklamowych w grudniu. Orange, US Pharmacia i Nestle z największymi budżetami
Polsat liderem wpływów reklamowych w grudniu. Orange, US Pharmacia i Nestle z największymi budżetami
Polsat z największymi wpływami z reklam, duży spadek TVN. Liderem Aflofarm
Polsat z największymi wpływami z reklam, duży spadek TVN. Liderem Aflofarm
Spadają wpływy reklamowe telewizji i gazet. Mocno w górę kina i radio
Spadają wpływy reklamowe telewizji i gazet. Mocno w górę kina i radio
Reklama tv: najwięcej zarobił Polsat, TVN w dół o 31 proc., w górę TVP i kanały tematyczne
Reklama tv: najwięcej zarobił Polsat, TVN w dół o 31 proc., w górę TVP i kanały tematyczne
„Prognoza pogody” w TVP1 z największymi wpływami z reklam, dalej „Pierwsza miłość” i „Szpital”
„Gazeta Wyborcza” zarabia więcej ze sprzedaży niż reklam, to już tylko 20 proc. wpływów Agory (analiza)
„Gazeta Wyborcza” zarabia więcej ze sprzedaży niż reklam, to już tylko 20 proc. wpływów Agory (analiza)
TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)
TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)
Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)
Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)
TVN i Discovery o jedną trzecią mniej z reklam, mocno w górę TVP i AXN (TOP 10)
RMF FM, TOK FM i VOX mniej z reklam - w górę Radio ZET i Polskie Radio (TOP 10)
TVN jedną trzecią mniej z reklam, w górę TVP i TVN7, liderem Polsat (TOP 10)
TVN jedną trzecią mniej z reklam, w górę TVP i TVN7, liderem Polsat (TOP 10)
Reklama radiowa o jedną piątą w górę. Polskie Radio, Eska i RMF z największymi wzrostami (TOP 10)
Reklama radiowa o jedną piątą w górę. Polskie Radio, Eska i RMF z największymi wzrostami (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” i „Przegląd Sportowy” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” i „Przegląd Sportowy” (TOP 10)
Google rządzi na rynku reklamy online, Microsoft pokona Yahoo!
Discovery i TVP więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)
„Show”, „Przyjaciółka” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam - w dół „Party”, „Claudia” i „Wprost” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” mniej z reklam, mocno w górę „Metro” i „Super Express” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” mniej z reklam, mocno w górę „Metro” i „Super Express” (TOP 10)
Reklama radiowa 23 proc. w górę. Polskie Radio, Eska i RMF FM z największymi wzrostami (TOP 10)