Jeśli nie możesz przeczytać tej wiadomości kliknij tutaj.
Czwartek 15 Lutego 2018
 
 
 
Polski ,,Vogue": własny styl, ciekawy layout, imponująca liczba reklam
 
Siłą polskiego wydania „Vogue”, który w środę trafił do sprzedaży są: niejednoznaczność, odmienność, kontrowersyjność i wzbudzanie emocji. Oryginalna okładka, niebanalna i inspirująca treść, teksty budzące apetyt na dłuższe formy tego typu, piękne i oryginalne zdjęcia, zaskakująca liczba reklam niespotykana dotychczas na polskim rynku wydawniczym - oto pierwsze oceny polskiego wydania „Vogue” zebrane z rynku przez Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
Przy polskim rządzie ma powstać zespół do walki z kryzysami wizerunkowymi
 
Po ostatnim kryzysie polsko-izraelskim, nasz rząd ma powołać specjalny zespół, którego głównym zadaniem będzie szybka reakcja na sytuacje mogące negatywnie odbić się na reputacji Polski. Eksperci inicjatywę oceniają ostrożnie, dziwiąc się jednocześnie, że w rządzie nie ma do tej pory oddelegowanej komórki do zarządzania komunikacją kryzysową. więcej
 
 
Lidl zawiesza reklamy z przedsiębiorcą podejrzewanym o nieudzielenie pomocy pracownicy z wylewem
 
Przedsiębiorca spod Poznania, jeden z bohaterów kampanii reklamowej sieci Lidl Polska, miał zostawić bez pomocy nielegalnie zatrudnianą przez siebie kobietę z Ukrainy, która doznała udaru. Lidl zawiesił współpracę promocyjną z przedsiębiorcą, do czasu wyjaśnienia sprawy przez odpowiednie służby. więcej
 
 
Pudelek.pl ma przepraszać Monikę Janowską przez 30 dni i zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia
 
Sąd Apelacyjny orzekł, że firma wydająca Pudelek.pl (należy do Wirtualnej Polski) ma przez 30 dni emitować na stronie głównej przeprosiny dla Moniki Janowskiej i zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia za teksty sugerujące, że jest winna kradzieży ubrań w sklepie w USA. więcej
 
 
Michał Migała poprowadzi audycję w radiowej Trójce
 
Dziennikarz Michał Migała rozpocznie współpracę z Polskim Radiem i zacznie prowadzić audycję w radiowej Trójce - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej
 
 
 
 
 
TYLKO W WIRTUALNEMEDIA.PL
 
Słuchalność Radia ZET spadła do 12,2 proc., Trójki poniżej 6 proc. "Wyciągniemy wnioski" więcej
 
Michael Todd: Blokada reklam w Chrome ma uczynić internet lepszym miejscem więcej
 
Unilever zapowiada usunięcie reklam z Facebooka i YouTube'a więcej
 
Witold Kołodziejski: pomiar Nielsena komercyjny, a Radio Track archaiczne - badanie od KRRiT zwiększy pluralizm więcej
 
ZOBACZ WIĘCEJ WIADOMOŚCI
 
 
 
 
OGŁOSZENIA O PRACĘ
 
Strateg Mediowy Fabryka Marketingu
Grafik Burda International Poland
Specjalista ds. projektów specjalnych Onet.pl
Senior Communication Planner Havas Media Group
Brand Manager w segmencie Advisory & Crafting Burda Media Polska
Marketing Automation Specialist Performics
Performance Specialist Marquard Media Polska
Specjalista ds. promocji b2b Agora
Junior Programmatic Specialist Media Impact Polska
Account Manager / Specjalista ds. Sprzedaży Burda International Poland
Account Executive Biuro Reklamy Zdrowie
Mobile Trader Havas Media Group
Content Designer Havas Media Group
Community Coordinator Havas Media Group
 
Wirtualnemedia.pl miesięcznie odwiedza ponad 1 100 000 użytkowników, nasz newsletter codziennie dociera do ponad 60 000 odbiorców.
 
 
DODAJ WŁASNE Więcej OGŁOSZEŃ
 
 
 
 
 
 
 
 
TELEWIZJA
 
CNN zapowiada restrukturyzację segmentu internetowego i zwolnienia, obwinia duopol Facebooka i Google

Amerykańska stacja telewizyjna CNN przewiduje zmianę struktury organizacyjnej działów związanych z serwisami internetowymi nadawcy. W wyniku zmian w USA pracę ma stracić 50 pracowników stacji. CNN przyznaje, że przeszacowała szanse na przychody reklamowe w odpowiedniej wysokości, przesadziła z zatrudnieniem i nie doceniła siły duopolu tworzonego przez Google i Facebooka. więcej

Astro ze spadkiem wpływów i 1,63 mln zł straty wskutek inwestycji w E-Sport, na razie bez komentarza ws. ,,Familiady"

W ub.r. firma Astro, produkująca teleturniej „Familiada” i nadawca stacji E-Sport, zanotowała 2,73 mln zł przychodów ze sprzedaży i 1,63 mln zł straty netto. Spółka tłumaczy to nakładami na rozwój E-Sportu, w którym nie są jeszcze emitowane reklamy. Firma dodaje, że do informacji ws. częstszej emisji „Familiady” odniesie się po prezentacji wiosennej ramówki TVP. więcej

Premium Max Plus nowym pakietem Cyfrowego Polsatu. Operator rezygnuje z Mini HD

W środę, 14 lutego 2018 roku w ofercie Cyfrowego Polsatu pojawił się nowy pakiet Premium Max Plus. Jednocześnie satelitarna platforma rezygnuje z pakietu Mini HD, ale w zamian skupi się na promocji pakietu Rodzinnego HD. więcej

,,Za marzenia" nowym serialem TVP2. Emisja od 26 lutego

Od 26 lutego w poniedziałki o 21.50 TVP2 będzie emitować nowy cotygodniowy serial „Za marzenia”. 13-odcinkowa produkcja przedstawia losy trójki przyjaciół, którzy przechodzą ze studenckiego życia w dorosłość. więcej

TVP Seriale, Stopklatka TV i Polsat Film na czele. Canal+ Seriale najbardziej w dół

W styczniu pozycję lidera oglądalności stacji filmowo-serialowych zajął kanał TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Paramount Channel HD, a liderem spadków była stacja Canal+ Seriale. więcej

Polsat ma przeprosić w ,,Wydarzeniach" i zapłacić 40 tys. zł za wzięcie z Facebooka fotografii żyjącej osoby zamiast zmarłej

Sąd Apelacyjny w Warszawie orzekł, że Telewizja Polsat ma wyemitować przeprosiny w głównym wydaniu „Wydarzeń” i zapłacić 40 tys. zł zadośćuczynienia za to, że w programie „Interwencja” zdjęcie żyjącego mężczyzny wzięte z jego profilu facebookowego przypisano osobie, która zleciła zabójstwo samej siebie. więcej

Robert Jałocha i Maciej Siemiaszko wysłannikami TVN24 na polską wyprawę na K2

Dziennikarz Robert Jałocha i operator Maciej Siemiaszko będą relacjonowali dla TVN24 i „Faktów” TVN wyprawę polskich himalaistów na K2. więcej

Jarosław Olechowski: przy zatrzymaniu Władysława Frasyniuka nie było ekipy Telewizji Polskiej

Szef „Wiadomości” i Telewizyjnej Agencji Informacyjnej Jarosław Olechowski zaprzeczył plotkom, jakoby w środę rano przy zatrzymaniu przez policję Władysława Frasyniuka była obecna ekipa TVP. więcej

,,James Cameron: historia science fiction" w AMC

Od 7 maja 2018 roku AMC będzie emitować nową dokumentalną serię „James Cameron: historia science fiction”. więcej

 
 
 
WIRTUALNEMEDIA.PL
NAJWIĘKSZY PORTAL O MEDIACH, REKLAMIE, INTERNECIE i PR W POLSCE
 
Miesięcznie ponad 1,1 mln użytkowników i ponad 4 mln odsłon.
Ponad 210 tys. obserwujących w social media.
Ponad 60 tys. czytelników newslettera.
 
Zapraszamy do reklamy
 
 
 
 
RADIO
 
Michał Migała poprowadzi audycję w radiowej Trójce

Dziennikarz Michał Migała rozpocznie współpracę z Polskim Radiem i zacznie prowadzić audycję w radiowej Trójce - nieoficjalnie ustalił portal Wirtualnemedia.pl. więcej

 
Jacek Sobala szefem Polskiej Fundacji Narodowej? Polskie Radio dementuje

Prezes Polskiego Radia Jacek Sobala miał dostać propozycję pokierowania Polską Fundacją Narodową. Polskie Radio zdecydowanie dementuje tę pogłoskę. więcej

 
 
 
 
REKLAMA
 
Polski ,,Vogue": własny styl, ciekawy layout, imponująca liczba reklam

Siłą polskiego wydania „Vogue”, który w środę trafił do sprzedaży są: niejednoznaczność, odmienność, kontrowersyjność i wzbudzanie emocji. Oryginalna okładka, niebanalna i inspirująca treść, teksty budzące apetyt na dłuższe formy tego typu, piękne i oryginalne zdjęcia, zaskakująca liczba reklam niespotykana dotychczas na polskim rynku wydawniczym - oto pierwsze oceny polskiego wydania „Vogue” zebrane z rynku przez Wirtualnemedia.pl. więcej

Lidl zawiesza reklamy z przedsiębiorcą podejrzewanym o nieudzielenie pomocy pracownicy z wylewem

Przedsiębiorca spod Poznania, jeden z bohaterów kampanii reklamowej sieci Lidl Polska, miał zostawić bez pomocy nielegalnie zatrudnianą przez siebie kobietę z Ukrainy, która doznała udaru. Lidl zawiesił współpracę promocyjną z przedsiębiorcą, do czasu wyjaśnienia sprawy przez odpowiednie służby. więcej

Van Pur, właściciel Łomzy nie pracuje już z Deloitte Digital

Van Pur, właściciel marki piwa Łomża zakończył współpracę z agencją Deloitte Digital - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. więcej

Orange sponsorem Kraków Live Festival, przedłużona umowa z Alter Art dot. Open'er Festival i Orange Warsaw Festival

Orange Polska zawarł z firmą Alter Art umowę, w ramach której przez kolejne kilka lat będą współpracowały przy organizacji festiwali muzycznych Orange Warsaw Festival i Open'er Festival Powered by Orange. Nowy kontrakt zakłada, że Orange Polska będzie też sponsorem Kraków Live Festival. więcej

Initiative będzie pracować dla marki Whirlpool

Decyzją centrali Whirlpool Corporation, producenta sprzętu AGD obsługą mediową marki Whirlpool zajmie się należący do IPG Mediabrands dom mediowy Initiative. Współpraca rozpocznie się jeszcze w tym kwartale. więcej

Maja Ostaszewska i Magdalena Cielecka ambasadorkami kolekcji ,,Przyjaźń" od  W. Kruk

Aktorki Maja Ostaszewska i Magdalena Cielecka zostały twarzami kolekcji biżuterii „Przyjaźń” marki  W. Kruk. Kampanię przygotowały zespół Kruk oraz Forward Productions. więcej

Nowy Opel Grandland X reklamowany przez Marcina Dorocińskiego (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa nowej wersji samochodu Opel Grandland X. W akcji, realizowanej pod hasłem „Przyszłość należy do wszystkich”, występuje aktor Marcin Dorociński. więcej

Szymon Majewski jako piekarz, harcerz i w pizzerii reklamuje nową ofertę Plusa (wideo)

Rozpoczęła się właściwa odsłony kampanii z udziałem Szymona Majewskiego reklamującej nową ofertę sieci telekomunikacyjnej Plus. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP, Rio De Post i Vizeum. więcej

Aflofarm przed Polpharmą i Unileverem wśród reklamodawców telewizyjnych, w dół Procter & Gamble (TOP 10)

Ranking TOP 10 najbardziej aktywnych reklamodawców w 2017 roku ponownie otwierają przedstawiciele farmacji. Zdecydowanym liderem jest Aflofarm z GRP na poziomie 215 072,61, a za nim plasuje się Polpharma (GRP 111 867,19). Ranking zamyka również firma z tego samego sektora - GlaxoSmithKline. W tegorocznym zestawieniu zabrakło T-Mobile i Orange, ale pojawił się inny telekom, Polkomtel - wynika z analizy domu mediowego Codemedia. więcej

Toyota z kampanią ,,Start Your Impossible" na igrzyska olimpijskie i paraolimpijskie (wideo)

Startująca właśnie globalna kampania reklamowa producenta samochodów Toyota odzwierciedla olimpijskiego i paraolimpijskiego ducha wsparcia, wyzwania i rozwoju. Reklamy są emitowane podczas zimowych igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich Pjongczang 2018. Za kampanię odpowiadają agencje Saatchi oraz Dentsu Aegis Network. więcej

IMS z 48,1 mln zł przychodów i 7,8 mln zł zysku netto w 2017 roku

Spółka IMS SA zajmująca się marketingiem sensorycznym szacuje, że jej skonsolidowane przychody w 2017 roku wyniosły 48,1 mln zł, a zysk netto - 7,8 mln zł. więcej

Malcolm Devoy szefem strategii PHD w regionie EMEA

Malcom Devoy został powołany na stanowisko chief strategy officera sieci domów mediowych PHD w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka). Będzie w tym zakresie nadzorował pracę 47 biur agencji w 36 krajach. więcej

E.Leclerc edukuje o jajach

Sieć E.Leclerc rozpoczęła w swoich sklepach kampanię edukacyjno-informacyjną dotyczącą jaj kurzych. Celem akcji jest podniesienie świadomości konsumentów w kwestii różnic dotyczących tego produktu. więcej

Maspex stawia na Lubellę Mąkę Puszystą w ośmiu wariantach

Maspex Wadowice zmienił swoją ofertę mąk, opierają ją na jednej linii produktowej - Lubella Mąka Puszysta. Produkt jest dostępny w ośmiu wariantach, w papierowych opakowaniach. więcej

Pernod Ricard wystartował z weselną kampanią reklamową wódki Pan Tadeusz

Ruszył projekt „Wesele z Panem Tadeuszem” realizowany przez agencję Brand Kolektyw dla marki wódki Pan Tadeusz, której właścicielem jest Pernod Ricard. Jest on skierowany  do par planujących przyjęcie ślubne oraz do osób z ich najbliższego otoczenia. Głównym celem akcji jest wzmocnienie wizerunku wódki Pan Tadeusz jako najlepszego wyboru na wesele. więcej

Marzena Rogalska ambasadorką marki LR Health & Beauty

Dziennikarka Marzena Rogalska została ambasadorką marki LR Health & Beauty, sygnując tym samym linię aloesowych kosmetyków LR Aloe Via. więcej

Michał Konopka w zespole Imagine Nation

Michał Konopka objął stanowisko project managera w agencji eventowej Imagine Nation. Poprzednio pracował w More N' More. więcej

 
 
 
PRASA
 
Polski ,,Vogue": własny styl, ciekawy layout, imponująca liczba reklam

Siłą polskiego wydania „Vogue”, który w środę trafił do sprzedaży są: niejednoznaczność, odmienność, kontrowersyjność i wzbudzanie emocji. Oryginalna okładka, niebanalna i inspirująca treść, teksty budzące apetyt na dłuższe formy tego typu, piękne i oryginalne zdjęcia, zaskakująca liczba reklam niespotykana dotychczas na polskim rynku wydawniczym - oto pierwsze oceny polskiego wydania „Vogue” zebrane z rynku przez Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Działkowiec" liderem w listopadzie, ,,Mam Ogród" wyprzedził ,,Przepis na Ogród"

W listopadzie ub.r. na pozycji lidera średniej sprzedaży ogółem wśród miesięczników o ogrodnictwie uplasował się „Działkowiec”. Prawie wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazła się „Magnolia”. Zyskał tylko „Mam Ogród” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. więcej

,,Financial Times" ma ponad 910 tysięcy prenumeratorów, większość to subskrybenci wydania cyfrowego

W 2017 roku dziennik „Financial Times” zwiększył liczbę prenumeratorów do ponad 910 tysięcy. Większość stanowią subskrybenci internetowego wydania gazety, których liczba w ciągu roku wzrosła o 10 procent. O 64 procent z kolei wzrosły przychody reklamowe „FT” pochodzące z publikacji treści typu branded content. więcej

Stephanie Caspar pierwszą kobietą w zarządzie Axel Springer

Stephanie Caspar została nowym członkiem zarządu koncernu Axel Springer SE. Będzie odpowiadać za kwestie związane z technologiami i przetwarzaniem danych. Caspar jest pierwszą kobietą w zarządzie w historii niemieckiego wydawnictwa. więcej

Posłanka Partii Pracy chce, żeby Rafał Ziemkiewicz miał zakaz wstępu do Wielkiej Brytanii. ,,Taki koloryt lokalny"

Rupa Huq, posłanka Partii Pracy, zaapelowała do brytyjskiego resortu spraw wewnętrznych, żeby zabronił Rafałowi Ziemkiewiczowi wstępu do Wielkiej Brytanii. Na razie w inne miejsce musi zostać przeniesione spotkanie autorskie Ziemkiewicza w Londynie. - To skandal w biały dzień - komentuje organizujący te wydarzenia Piotr Szlachtowicz. - Takie ataki na instytucje publiczne, żeby nie wynajmowały sali „polskim faszystom”, są na porządku dziennym. Trudno się tym przejmować, taki koloryt lokalny - mówi Ziemkiewicz. więcej

Beata Kozidrak na okładce ,,Wysokich Obcasów Extra"

W czwartek 15 lutego br. w sprzedaży ukaże się marcowe wydanie miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Bohaterką okładki najnowszego wydania jest wokalistka Beata Kozidrak. więcej

 
 
 
INTERNET
 
Pudelek.pl ma przepraszać Monikę Janowską przez 30 dni i zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia

Sąd Apelacyjny orzekł, że firma wydająca Pudelek.pl (należy do Wirtualnej Polski) ma przez 30 dni emitować na stronie głównej przeprosiny dla Moniki Janowskiej i zapłacić jej 150 tys. zł zadośćuczynienia za teksty sugerujące, że jest winna kradzieży ubrań w sklepie w USA. więcej

Startuje trzeci sezon ,,Ucha Prezesa". Premiery na Showmax, trzy dni później - w Telewizji WP

W czwartek, 15 marca ruszy emisja trzeciego sezonu serialu „Ucho Prezesa”, który będzie liczył 14 odcinków. Premierowe odcinki będzie można oglądać na Showmax, a trzy dni później w Telewizji WP - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. więcej

Ministerstwo Finansów skontroluje Allegro. "Skontaktujemy się z podatnikami VAT, którzy nie wystawiają faktur"

Wkrótce fiskus skontaktuje się z podatnikami VAT, którzy na serwisach aukcyjnych sprzedają nowe towary, ale nie wystawiają faktur VAT - podał resort finansów. Zdaniem MF praktyka taka jest niezgodna z prawem i wskazuje na zaniżenie podatku. więcej

Netflix podpisuje kontrakt na 300 mln dolarów z twórcą ,,American Horror Story"

Netflix podpisał pięcioletnią umowę o współpracy z Ryanem Murphym, znanym producentem takich seriali jak „American Crime Story”, „American Horror Story” oraz „Glee”. W ramach kontraktu o wartości 300 milionów dolarów Murphy będzie produkował oryginalne seriale dla Netflixa, już teraz twórca jest zaangażowany w realizację spin–offu „Lotu nad kukułczym gniazdem” oraz politycznej satyry „The Politician”. więcej

Firmy niegotowe na RODO, głównie z braku czasu

Za mniej niż 100 dni wchodzi w życie rozporządzenie RODO, którego celem jest rozszerzenie zakresu obowiązków podmiotów przetwarzających dane osobowe. Jedynie 15 proc. firm w regionie EMEA (Europa, Środkowy Wschód i Afryka) deklaruje, że do tego czasu będzie w pełni gotowa do spełnienia jego wymogów - wynika z raportu firmy doradczej Deloitte. więcej

Snapchat oferuje narzędzia analityczne twórcom treści w Stories

Snapchat udostępnił twórcom publikującym treści na platformie Stories narzędzia analityczne pozwalające na ocenę zaangażowania odbiorców w konkretne materiały. Dzięki nim możliwe jest między innymi śledzenie popularności konkretnej publikacji czy danych demograficznych dotyczących użytkowników. więcej

 
 
 
PUBLIC RELATIONS
 
Przy polskim rządzie ma powstać zespół do walki z kryzysami wizerunkowymi

Po ostatnim kryzysie polsko-izraelskim, nasz rząd ma powołać specjalny zespół, którego głównym zadaniem będzie szybka reakcja na sytuacje mogące negatywnie odbić się na reputacji Polski. Eksperci inicjatywę oceniają ostrożnie, dziwiąc się jednocześnie, że w rządzie nie ma do tej pory oddelegowanej komórki do zarządzania komunikacją kryzysową. więcej

Laura Sabella i Karolina Kowner: z Deloitte Digital do Linkleaders

Laura Sabella jako copywriter, a Karolina Kownej jako ekspert digital dołączyły do zespołu agencji Linkleaders wzmacniając jej kompetencje employer brandingowe. Obie ostatnio pracowały w Deloitte Digital. więcej

 
 
 
TECHNOLOGIE
 
PepsiCo w tym roku stawia na reklamowanie Pepsi i Gatorade, będzie nowa kampania ,,Generation"
LG wprowadza w smartfonach mechanizmy sztucznej inteligencji
Szymon Majewski jako piekarz, harcerz i w pizzerii reklamuje nową ofertę Plusa (wideo)
Samsung rusza z kampanią Galaxy S9 (wideo)
Uber z kwartalnym wzrostem przychodów i 4,5 mld dolarów rocznej straty
 
 
 
GOSPODARKA
 
Ministerstwo Finansów skontroluje Allegro. "Skontaktujemy się z podatnikami VAT, którzy nie wystawiają faktur"
Firmy niegotowe na RODO, głównie z braku czasu
Ryanair: nowy zimowy rozkład dla Polski, prawie 60 nowych tras w 2018 r.
Karty debetowa za 0 zł? UOKiK sprawdził praktyki 18 banków
Polska kończy rok z najlepszym wynikiem od 2011 r. Wzrost PKB na piątkę z małym plusem
 
 
 
KULTURA/ROZRYWKA
 
,,Za marzenia" nowym serialem TVP2. Emisja od 26 lutego
Orange sponsorem Kraków Live Festival, przedłużona umowa z Alter Art dot. Open'er Festival i Orange Warsaw Festival
Netflix podpisuje kontrakt na 300 mln dolarów z twórcą ,,American Horror Story"
John Cleese w serialu "Hold the Sunset". Powrót do telewizji po 40-letniej przerwie (wideo)
"Trust" - nowy serial telewizji FX. Donald Sutherland jako miliarder J. Paul Getty III
Powstanie piąty sezon serialu "Bosch"
Drugi sezon serialu "Atlanta". Nowy zwiastun "Atlanta Robbin' Season"
,,James Cameron: historia science fiction" w AMC
 
 
 
MONITORING MEDIÓW
 
Najchętniej oglądane programy i stacje telewizyjne
Megapanel PBI/Gemius - oglądalność stron internetowych
Wyniki sprzedaży tytułów prasowych
Najchętniej czytane tytuły prasowe
Wyniki słuchalności stacji radiowych
 
 

Masz uwagi odnośnie działania newslettera Wirtualnemedia.pl Czekam na maile redakcja@wirtualnemedia.pl

Rezygnacja - Jeśli nie chcesz otrzymywać Newsletter Wirtualnemedia.pl kliknij tutaj