Agencja Ogilvy&Mather zrealizuje projekt aktywacyjny dla marki Tyskie

Kompania Piwowarska zakończyła przetarg na przygotowanie i realizację działań aktywacyjnych dla marki Tyskie. Do współpracy wybrała agencję Ogilvy&Mather.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W przetargu tym brało udział łącznie sześć agencji. Oprócz Ogilvy&Mather były to: AdValue, IQ Marketing, Bardzo, GPD i Kropka Bordo.

Joanna Kwiatkowska, kierownik ds. public relations w Kompanii Piwowarskiej potwierdziła nam informacje o wyborze agencji Ogilvy&Mather. Odmówiła jednak szczegółowych informacji na temat działań aktywacyjnych dla Tyskiego, którymi zajmie się zwycięska agencja. Nie ujawnia też informacji, na jak długo została zawarta umowa pomiędzy firmami. Wiadomo jedynie, że chodzi o działania wspierające sprzedaż marki.

Z nieoficjalnych informacji wynika również, że na początku sierpnia Kompania Piwowarska zaprosiła agencje do składania ofert w przetargu, który dotyczy przygotowania nowej platformy komunikacyjnej dla marki Tyskie. Marketer jednak nie komentuje tych informacji.

Obecnie obsługą reklamową tej marki w pełnym zakresie zajmuje się agencja Bardzo, która jest autorem konceptu reklam z Mazurem i Mecenasem.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"