SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Groupon ze stratą i wzrostem przychodu, rośnie liczba klientów

Groupon zakończył IV kwartał i cały 2016 rok na minusie, ale ze wzrostem przychodu i liczby aktywnych klientów.

Article

W IV kwartale 2016 roku Groupon zanotował stratę netto w wysokości 50,2 miliona dolarów, w porównaniu do 32,6 miliona dolarów straty w analogicznym okresie roku 2015. W tym samym czasie przychód firmy zwiększył się o 2 proc., z 917,2 miliona dolarów do 934,9 miliona dolarów.

W całym 2016 roku Groupon zanotował 183,3 miliona dolarów straty, wobec 89,2 miliona dolarów straty w roku 2015. Przychód wzrósł o 1 proc., z 3,12 miliarda dolarów do 3,14 miliarda dolarów.

Groupon podał, że globalna liczba aktywnych klientów serwisu (klienci, którzy dokonali zakupu kuponu w poprzednich dwunastu miesiącach) sięgnęła 52,7 miliona na koniec 2016 roku.


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Groupon ze stratą i wzrostem przychodu, rośnie liczba klientów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl