SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Kobiece wtorki” w kampanii promujące stacje Shell

13 września na stacjach paliwowych Shell zaczęła się promocja „Kobiece wtorki”. Za opracowanie akcji i realizację wspierającej ją kampanii reklamowej odpowiadają agencja J. Walter Thompson Group Poland i dom mediowy MediaCom Warszawa.

Article

W ramach akcji w każdy wtorek na stacjach Shell wszystkie kobiety oprócz kompleksowej obsługi ich samochodów (tankowanie, mycie szyb i reflektorów, sprawdzenie ciśnienia w kołach) będą otrzymywać dodatkowe korzyści, np. 20 września dolewka płynu do spryskiwaczy, a 27 września - darmowa myjnia program express (w każdym przypadku warunkiem jest zatankowanie minimum 25 litrów dowolnego paliwa).

Promocja potrwa do 25 października, jej celem jest przyciągnięcie na stacje Shell więcej kobiet i zwiększenie lojalności obecnych klientek.

Akcji towarzyszą reklamy w radiu, internecie oraz na samych stacjach Shell.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa są J. Walter Thompson Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Kobiece wtorki” w kampanii promujące stacje Shell

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl