SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Legnica ma nowe logo i hasło "Z nią zawsze po drodze", w planach muzeum zimnej wojny

Eskadra MarketPlace zaprezentowała strategię komunikacyjną Legnicy opartą na nowym logo i haśle "Z nią zawsze po drodze". Agencja sugeruje miastu otworzenie w celach promocyjnych muzeum zimnej wojny.

Strategia komunikacyjna Legnicy, którą przygotowała agencja Eskadra MarketPlace, wykorzystuje m.in. korzystne położenie miasta przy szlakach komunikacyjnych. Podkreśla to nowe hasło promocyjne miejscowości: "Z nią zawsze po drodze". Jednocześnie Eskadra stworzyła logo miasta, na które składa się prosty i czytelny napis, ujęty w szczególny nawias dwóch elementów graficznych - niebieskiego fundamentu, będącego swoistym refleksem litery "L", oraz żółtego kwadratu, który domyka całość. Odrobinę szaleństwa w pragmatycznym wizerunku Legnicy symbolizuje zawarty w logotypie przechylony kwadrat, który nawiązuje do dzielnicy, gdzie stacjonowały kiedyś wojska rosyjskie.

I właśnie z przeszłością miasta jest związany niestandardowy pomysł na promocję, którą zaproponowała jego władzom agencja: uruchomienie muzeum zimnej wojny. Miałoby ono mieć charakter interakcyjny, angażując odwiedzających w przedstawianą opowieść za pomocą technik multimedialnych i audiowizualnych.

Wszystkie założenia nowej strategii zarządzania marką Legnica - opartej na położeniu, praktycyzmie, potencjale, pomysłowości, pracy i postępie - Eskadra MarketPlace zaprezentowała podczas konsultacji społecznych. Plan promocji miasta zakłada również zrealizowanie kilkudziesięciu innych projektów, które nie zostały jeszcze ujawnione. Agencja oparła te założenia na m.in. ilościowych i jakościowych badaniach wizerunkowych i rekomendacjach komunikacyjnych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Legnica ma nowe logo i hasło "Z nią zawsze po drodze", w planach muzeum zimnej wojny

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
chwila.prawdy
to się eskadra znowu popisała. hahaha
"Odrobinę szaleństwa w pragmatycznym wizerunku Legnicy symbolizuje zawarty w logotypie przechylony kwadrat, który nawiązuje do dzielnicy, gdzie stacjonowały kiedyś wojska rosyjskie" DLACZEGO WIĘC NIE CZERWONY?!
pewnie byłby zbyt agresywny a za mało szalony...

pomarańczowy jest metaforą- trudne słowo- telefonóww na kartę,
a zielony jest alegorią- jeszcze trudniejsze słowo- kosztowania złotówkę.
Kopytko, że przywołam klasyka.
8 8
odpowiedź
User
x
ile za to brzydactwo??
Zapewne robione przez znajomych znajomych:D
8 8
odpowiedź