SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lutowe wydanie „Malemena” przygotowuje Michał Kukawski. Będzie naczelnym na stałe?

Kolejny numer miesięcznika „Malemen” (Next Media) jest przygotowywany pod kierownictwem Michała Kukawskiego. Dość prawdopodobne jest, że to właśnie on zostanie naczelnym pisma na stałe - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

Olivier Janiak, fot. TVN Article

- Prace nad kolejnym numerem trwają. Będzie wyjątkowy. Pracami kieruje Michał Kukawski, dotychczasowy redaktor „Malemena” - mówi Wirtualnemedia.pl Olivier Janiak, który zrezygnował ze stanowiska redaktora naczelnego tego magazynu na początku grudnia ub.r. Tłumaczył wówczas, że potrzebuje więcej czasu dla rodziny (więcej na ten temat).

Z naszych informacji wynika, że to właśnie Michał Kukawski ma sporą szansę pokierować redakcją magazynu. Decyzja w tej sprawie ma zapaść w ciągu kilku najbliższych dni.

Olivier Janiak jest mniejszościowym udziałowcem spółki Next Media i pozostaje w redakcji „Malemena”. Ostatnim przygotowanym przez dziennikarza wydaniem magazynu był numer grudniowo-styczniowy (trafił do kiosków 5 grudnia ub.r.).

Michał Kukawski jest związany z „Malemenem” od września 2010 roku. W latach 2000-2006 pracował w Polskim Radiu, gdzie od października 2003 roku do lutego 2004 roku był korespondentem w Bagdadzie. Kukawski pełnił również funkcję redaktora naczelnego pisma „Golfmania” (w latach 2006-2009).

„Malemen” jest luksusowym magazynem dla mężczyzn. Ukazuje się w cenie 10 zł. Jak wynika z prezentacji reklamowej na 2013 roku, nakład miesięcznika to 62 tys. egz., z czego 10 tys. trafia do prenumeratorów, 35 tys. egz. jest wysyłana do klientów partnerów wydawnictwa, a 17 tys. egz. znajduje się w otwartej sprzedaży. Wydawca nie ujawnia wyników sprzedaży pisma.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Lutowe wydanie „Malemena” przygotowuje Michał Kukawski. Będzie naczelnym na stałe?

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mtld
bzdura, kin jest juz dogadany
11 12
odpowiedź
User
uju
ktoś to badziewie przegląda ? po co takie coś wychodzi ?
10 17
odpowiedź
User
:) 65 tys. nakład
Redaktorzy proszę Was kto wypisuje takie bzdury o nakładzie,jakby napisali w prezentacji 100 tys. to też byście to przepisali ? w magazynie gdzie połowa reklam to autoreklamy spółek Pana Bauera ( czyli bezpłatne ) plus kilka reklam po 5-8 tys. , max budżet 30 - 50 tys., a wydrukowanie 65 tys. to koszt min. 130 tys. , więc aby zachować nakład 65 tys. trzeba do interesu dokładać min. 100 tys. co miesiąc, a przypominam, że nie znam lepszego inwestora od Pana Bauera, to nie jest instytucja charytatywna :)

Ogólnie fajnie, że będą się dalej ukazywać
18 9
odpowiedź
User
kamil87
Do szanownego Pana Uju, jeśli chodzi o to "badziewie" to ja je przeglądam i prenemeruje i na drugi raz zastanów się co piszesz.... a najlepiej zajrzyj, poczytaj wywiady itp. i dopiero komentuj ;) pozdrawiam
15 9
odpowiedź
User
Czytelnik
Czasami mają fajne teksty, ale całość lekko niedorobiona. Widać przerost snobizmu, który ma być robiony jak najtańszym kosztem, czyli najlepiej niech dziennikarze piszą za darmo, młodzi fotograficy robia zdjęcia w ramach swojej promocji, ale bez wynagrodzenia, a graficy też za kilka groszy.
15 8
odpowiedź