SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piyush Pandey globalnym szefem kreacji w Ogilvy

Piyush Pandey został powołany na stanowisko globalnego szefa kreacji w agencji Ogilvy. Wcześniej funkcję tę pełnił Tham Khai Menga, który opuścił firmę w lipcu br.

Piyush Pandey obecnie jest prezesem agencji Ogilvy w Indiach. Obejmując stanowisko globalnego szefa kreacji w Ogilvy zachowa swoje dotychczasowe obowiązki i nadal będzie zarządzać indyjskim biznesem firmy. Będzie pracować w biurze w Bombaju. Z początkiem 2019 roku rozpocznie bliższą współpracę z Johnem Seifertem, globalnym dyrektorem generalnym Ogilvy. Obaj mają nadzorować kreatywne standardy w firmie.

John Seifert powiedział, że jego partnerska współpraca z Pandey'em ma stać się wzorem dla biur Ogilvy na całym świecie. - Do tej pory nie zmobilizowaliśmy naszej sieci do tego, aby kreatywność była siłą napędową wszystkiego, co robimy, ale teraz to zmienimy - dodał John Seifert. a teraz pomoże mi jeździć".

Piyush Pandey został uznany za najbardziej wpływowego człowieka w indyjskiej reklamie przez osiem kolejnych lat przez „The Economic Times”,  a The Advertising Club of Mumbai głosowało na jego reklamę dla Fevikwik Commercial of the Century i jego pracę dla Cadbury Campaign of the Century.

Sieć Ogilvy przygotowuje się do ogłoszenia w styczniu 2019 roku nowej, 20-osobowej rady kreatywnej, w której 50 proc. składu mają stanowić kobiety. Seifert powiedział, że jest zdeterminowany, aby przyspieszyć różnorodność w kreatywnych szeregach agencji poprzez zewnętrzną rekrutację i rozwój talentów wewnętrznych.

Poza nominacją Pandeya na globalnego szefa kreacji w Ogilvy ogłoszono też inne zmiany personalne.

Joe Sciarrotta z Ogilvy US został mianowany zastępcą dyrektora ds. kreatywnych na całym świecie. Nadal będzie nadzorować twórczą pracę dla SC Johnson i Cisco, jednocześnie podejmując nowe obowiązki na światowym poziomie kreatywności.

Z kolei Alfonso Marian, dyrektor kreatywny w Ogilvy US, wraca do Europy. 

Dołącz do dyskusji: Piyush Pandey globalnym szefem kreacji w Ogilvy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dro
Moze jakas informacja wiecej o samym czlowieku, a nie tylko przedruk komunikatu ? U nas ten gosc jest calkowicie nieznany.
Jakie kampanie zrobil, z czego jest znany, czy autorowi/autorce chodzilo o to zeby cos walnac bo za granica napisali ?
odpowiedź
User
dro
no i zabraklo najwazniejszego - skad ta zmiana...

https://www.straitstimes.com/singapore/ogilvy-fires-tham-khai-meng-7-things-to-know-about-the-singaporean-advertising-veteran
odpowiedź