SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radio ZET będzie codziennie wieczorem emitować serial kryminalny. W obsadzie znane nazwiska

26 września w Radiu ZET wystartuje 40-odcinkowy serial kryminalny "Niech to usłyszą". W produkcję włączyli się m.in. Margaret, Mateusz Damięcki, Andrzej Grabowski czy Robert Makłowicz. - Chcemy angażować naszych słuchaczy, dlatego wokół serialu przygotowujemy szereg aktywności z kryminalną akcją w tle. Będzie można m.in. wpłynąć na fabułę serialu, ale również zagrać jedną z epizodycznych ról - zapowiada Mariusz Smolarek, redaktor naczelny Radia ZET.

- Dawno nie było w Radiu ZET tak oryginalnego i dużego projektu programowo-promocyjnego - mówi o "Niech to usłyszą" Mariusz Smolarek. Nadawca podkreśla, że będzie to pierwszy radiowy serial kryminalny w Polsce, który wystartuje w poniedziałek, 26 września. Złoży się na niego 40 odcinków, które będą emitowane w Radiu ZET od poniedziałku do piątku o godz. 22:30. Serial będzie również dostępny na stronie Radiozet.pl oraz na platformie Empik Go w formie ośmioodcinkowej serii (nowe odcinki mają się pojawiać co sobotę).

"Niech to usłyszą" to serial napisany i wyprodukowany specjalnie dla Radia ZET. Za jego scenariusz odpowiadają Wojciech Chmielarz i Jakub Ćwiek. Na antenie słuchacze usłyszą m.in.: Jarosława Boberka, Mateusza Damięckiego, Bartosza Gelnera, Karolinę Gorczycę, Andrzeja Grabowskiego, Roberta Makłowicza i Krystiana Pestę. Pojawią się również dziennikarze znani z Radia ZET, a gościnnie zagra Doda. Za reżyserię i produkcję odpowiadał Krzysztof Czeczot i agencja Make It. Aktor wystąpił również w roli narratora.

"Co ma wspólnego nierozwiązana zbrodnia sprzed lat z porwaniem znanej piosenkarki Maggie (Margaret) i Radiem ZET? Dziennikarskie śledztwo, nagłe zwroty akcji, trudne decyzje i skrywane tajemnice" - tak brzmi krótki opis nowego cyklu. Na potrzeby serialu Margaret nagrała piosenkę "Niespokojne morze", której premiera odbyła się 11 sierpnia, a teledysk do niej powstał na planie trailera "Niech to usłyszą".

Reklamy w telewizji, kinie i na billboardach

- Udało nam się stworzyć coś zupełnie nowego i wyjątkowego - mówi Mariusz Smolarek. - W produkcję zaangażowaliśmy najlepszych aktorów, producentów, ale też dziennikarzy znanych z naszej anteny. Radio ZET odgrywa w naszym serialu bardzo istotną rolę i jest miejscem toczącej się akcji. Fikcję przeplatamy z rzeczywistością. Chcemy też angażować naszych słuchaczy, dlatego wokół serialu przygotowujemy szereg aktywności z kryminalną akcją w tle. Będzie można m.in. wpłynąć na fabułę serialu, ale również zagrać jedną z epizodycznych ról. Jestem przekonany, że serial stanie się doskonałą formą rozrywki nie tylko dla fanów kryminałów - dodaje redaktor naczelny Radia ZET.

20 września wystartuje kampania promująca serial. W trailerze "Niech to usłyszą" zagrali aktorzy występujący w produkcji audio. Wyreżyserował go Miłosz Sakowski, a produkcją zajął się dom produkcyjny Spokój. Powstały trzy wersje spotu – 15, 30 i 45-sekundowe. Kampania obejmuje telewizje ogólnopolskie i kanały tematyczne, sieci kin Helios i Cinema City oraz nośniki reklamy zewnętrznej w wybranych miastach. Za planowanie i zakup mediów odpowiadał Zenith we współpracy z zespołem promocji Radia ZET.

Stacja przygotowała również stronę internetową, gdzie słuchacze znajdą więcej informacji o serialu. Opisano tam kulisy powstawania produkcji, są również wywiady z autorami i aktorami, oraz zamieszczono ciekawostki i zebrane odcinki.

Radiu ZET spadła słuchalność

Od 29 sierpnia Radio ZET nadaje programy według jesiennej ramówki. Są w niej dwie duże nowości. Program Andrzeja Stankiewicza, podsumowujący wydarzenia tygodnia, przeniesiony został na sobotę i zmienił nazwę na "6. dzień tygodnia w Radiu ZET". Z kolei Bogdan Rymanowski, który dołączył do rozgłośni, prowadzi poranne rozmowy z politykami po godz. 8. Zastąpił Beatę Lubecką, którą teraz można usłyszeć w popołudniowej odsłonie "Gościa Radia ZET" po godz. 17. Jesienią powrócono do układu ramówki sprzed wakacji i pasma programowe nadawane od poniedziałku do piątku pozostały niezmienione.

Według najnowszego badania Radio Track w okresie od czerwca do sierpnia br. Radio ZET miało 12,7 proc. udziału w rynku słuchalności, wobec 13,2 proc. rok wcześniej. Zwiększyła się przewaga RMF FM (w najnowszym badaniu - 31,7 proc.) nad Radiem ZET. Obie stacje dzieli obecnie aż 19 pkt. proc. To najwięcej w historii badań.

Dołącz do dyskusji: Radio ZET będzie codziennie wieczorem emitować serial kryminalny. W obsadzie znane nazwiska

19 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ktoś
Komu to potrzebne? A na co? Dlaczego?
0 0
odpowiedź
User
Tomekk
Przynajmniej Nikt nie powie że odgapiają od RMF-u.
0 0
odpowiedź
User
Czapka z daszkiem
Czołem młodzi, modnie ubrani fajnosłuchacze z dużych miast! Jest enerdżi? :)
0 0
odpowiedź