SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada sprzedaż pism people, „Party” pierwszy raz poniżej 200 tys. egz. (dane z października)

W październiku 2015 roku wszystkie dwutygodniki people odnotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Na czele sprzedaży uplasowało się „Party”, które straciło najwięcej, a jego wynik spadł poniżej 200 tys. egz. Najmniej straciła zaś „Gala”.

Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w październiku 2015 roku wyniosła 199 437 egz. W porównaniu do października 2014 roku była ona niższa o 31,03 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu, a październik ub.r. był pierwszym miesiącem w historii ukazującego się od 2007 roku „Party”, gdy jego średnia sprzedaż ogółem spadła poniżej 200 tys. egz.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 24,44 proc. i średni wynik na poziomie 172 888 egz.

Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Gala” (Grupa Burda). Jego średni wynik sprzedażowy zmniejszył się zaledwie o 4,60 proc. do 135 812 egz. Tytuł ten stracił najmniej w zestawieniu.

ZKDP

październik

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

307 458

199 504

199 437

370 083

289 249

289 182

Show

282 381

172 888

172 888

322 246

228 821

228 821

Gala

238 781

136 082

135 812

229 885

142 409

142 359

Viva

153 055

88 931

88 931

203 545

119 869

119 869

Flesz Gwiazdy & Styl

153 713

104 186

88 653

215 220

125 782

125 298


W październiku 2015 roku w porównaniu do września 2015 roku jedynym wzrostem średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogła „Gala”, która zyskała 125,59 proc. Magazyn ten w październiku ub.r. miał jeden numer w cenie promocyjnej 0,99 zł, zaś miesiąc wcześniej oba wydania ukazały się w cenie 4,99 zł. Zaś największy spadek, wynoszący 11,23 proc., odnotowała „Viva!” (Edipresse Polska).

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Party Życie Gwiazd

307 458

199 504

199 437

316 221

209 815

209 748

Show

282 381

172 888

172 888

287 464

180 610

180 610

Gala

238 781

136 082

135 812

125 539

60 472

60 202

Viva

153 055

88 931

88 931

165 162

102 232

100 185

Flesz Gwiazdy & Styl

153 713

104 186

88 653

163 052

110 667

95 139

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż pism people, „Party” pierwszy raz poniżej 200 tys. egz. (dane z października)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nikuś
Licząc łączną sprzedaż wszystkich tytułów to jest niesamowite, ile osób nadal płaci za to. Może ten kontent warto drukować na papierze toaletowym?
odpowiedź