T-Mobile z kompleksową dostępnością dla osób dotkniętych głuchotą

Operator T‑Mobile Polska wprowadził kompleksową dostępność dla osób dotkniętych głuchotą. We wszystkich salonach oraz poprzez infolinię klienci mogą już od teraz skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

T-Mobile wdraża od kilku lat strategię D&I (Diversity and Inclusion), której ważnym elementem jest zwrócenie uwagi na potrzeby osób z niepełnosprawnościami. Dlatego właśnie od początku 2022 roku osoby głuche mogą skorzystać w T-Mobile ze wszystkich dostępnych form kontaktu. Na specjalnej stronie T-mobile.pl/c/migam mogą połączyć się z tłumaczem języka migowego online, który będzie uczestniczył w rozmowie pomiędzy klientem, a pracownikiem contact centre.

- Chcemy być dostępni dla wszystkich, bez żadnych granic i na takich samych zasadach. Dlatego bardzo się cieszę, że dzięki pracy zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie udogodnień dla klientów, udało nam się dziś wprowadzić we wszystkich naszych sklepach oraz na infolinii w pełni profesjonalne rozwiązanie obsługi głuchych. Wierzę, że znacząco poprawi to komfort obsługi naszych klientów - komentuje Andreas Maierhofer, prezes T‑Mobile Polska.

Operator zdecydował się także rozszerzyć dostępność usługi tłumacza migowego z wybranych 120 salonów - do wszystkich swoich salonów sprzedaży (jest ich ponad 600 w całej Polsce). W każdym z tych miejsc klient uzyska połączenie, które przeprowadzi pracownik placówki. - Współpracujemy od lat i cieszy nas, że dzięki usłudze Tłumacz Migam zapewniamy głuchym zdalny dostęp do profesjonalnych tłumaczy polskiego języka migowego - komentuje Przemysław Kuśmierek, prezes Migam.org.

T-Mobile, w ramach realizacji strategii D&I oraz projektu „We Love Diveristy. Siła różnorodności” prowadzi szereg działań mających na celu edukację pracowników (webinary, szkolenia dla managerów, spotkania z osobami z niepełnosprawnościami, zajęcia na temat języka włączającego), ale także zwiększenie liczby osób z niepełnosprawnościami zatrudnionych w strukturach T‑Mobile.

W trzecim kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 2,2 proc. do 1,656 mld zł i skorygowanego zysku EBITDA AL o 5,5 proc. do 457 mln zł. Na koniec września br. telekom miał 11,425 mln klientów, o 354 tys. więcej niż rok wcześniej. Liczba klientów abonamentowych zwiększyła się z 7,581 do 7,748 mln, a tych korzystających z ofert prepaidowych - z 3,49 do 3,677 mln.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Jacek Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

3 kanały z koncesjami KRRiT. Regulator zaakceptował wniosek Kanału Zero TV

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS

Reklama zewnętrzna dociera do 89 proc. Polaków. Liderem niezmiennie AMS