SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tylko 630 tys. widzów „Rozmowy w toku”. Talk-show wygrał tylko z TVP2

Wiosenną serii talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” oglądało średnio 626 tys. osób, o 45 tys. widzów mniej niż jesienią ub.r. TVN w paśmie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 17,66 mln zł.

Ewa Drzyzga, „Rozmowy w toku”, fot. TVNArticle

Najnowsza edycja „Rozmów w toku” nadawana była w TVN w dni powszednie o godz. 15.00, w okresie od 8 lutego do 13 maja br. Talk-show oglądało średnio 626 tys. osób, co przełożyło się na 8,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym grupie 4+ i 11,43 proc. w grupie 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek programu Ewy Drzyzgi wyemitowany został 10 marca br. Przyciągnął on przed ekrany 862 tys. osób.

Topowe odcinki „Rozmów w toku”

Data

Start

Koniec

Wszyscy 4+

AMR

SHR%

10-03-2016

14:59:49

15:56:10

862 322

10,93%

22-02-2016

14:59:38

15:56:55

820 339

9,67%

29-02-2016

14:59:55

15:57:01

806 334

9,90%

Dla porównania, w całym sezonie jesiennym (w okresie od 1 września do 4 grudnia ub.r.) „Rozmowy w toku” oglądało średnio 671 tys. osób przy udziale wynoszącym 9,58 proc. w grupie 4+ i 12,43 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 45 tys. widzów.

TVN w paśmie nadawania formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza była TVP1 z udziałem na poziomie 13,16 proc., emitująca w tym czasie „Wiadomości”, prognozę pogody oraz magazyn „Okrasa łamie przepisy”. Drugie miejsce zajął Polsat (13,14 proc.; „Dlaczego ja?” i „Wydarzenia”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (4,94 proc.; „Rodzinka.pl” i „Panorama - kraj”).

Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem rynku był Polsat, a dalej uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.

Oglądalność talk-show na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1

923 995

13,16%

168 607

7,09%

Polsat

922 154

13,14%

359 559

15,11%

TVN - Rozmowy w toku

626 390

8,92%

271 901

11,43%

TVP2

346 556

4,94%

176 240

7,41%

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji talk-show wyniosły 17,66 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tylko 630 tys. widzów „Rozmowy w toku”. Talk-show wygrał tylko z TVP2

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
Program bardzo fajny, ciekawy...ale godzina emisji OKROPNA..Na litość , tvn koniecznie na późniejszą godzinę Rozmowy w toku - KONIECZNIE!!!
odpowiedź
User
FikiFik
Ja jestem zdziwiony że nadal emitują ten program. Drzyzga (przynajmniej na antenie) jest oczywiście bardzo sympatyczna. Cóż jednak z tego, skoro tematy poruszane w tym talk-show to jakaś kpina? Coś na zasadzie Ratunku! Uzależniłam się od noszenia majtek, albo, Mój mąż zjadł zapasy świąteczne, czy, Urodziłam dzi*kę i była w ciąży zanim jeszcze ja urodziłam. No koszmar. Jakieś disco polo, jakieś bzdury. Zero spraw społecznych, natomiast żenujące "wariografy" lub zerwania zaręczyn na antenie. Aha, byłbym zapomniał. Jutrzejszy odcinek RwT: Mam depresję, ponieważ w warzywniaku zabrakło ziemniaków. Jak to ku**a jest możliwe że nie było tych ziemniaków. Ewo, przecież ja od dwóch tygodni nie śpię z tego powodu. Próbowałam soczewicę, makarony, ryż, ale ciągle myślę, że tamten obiad to nie było to! I tu wchodzi pani psycholog: "Rzeczywiście, trauma związana z brakiem kartofli w warzywniaku jest wstrząsająca dla psychiki. Człowiek przyzwyczajony do paszenia się ziemniakami nie przejdzie ot tak na ryż. Sądzę że sprzedawczyni z zieleniaka powinna informować wcześniej o brakach towarowych. ". Do tego publiczność "Aha, ooo, aha, noooo, ja też kiedyś nie dostałam zeszytu" - Ewa: Co, rozmawiamy o ziemniakach? - "Ahaaa, ooo, aha, noooo, no to ziemniaków". Proszę państwa mamy scenariusz odcinka!
odpowiedź
User
Xxx
To jest najgłupszy program emitowany w polskiej tv. Już nawet równie debilne paradokumenty są nieraz choć trochę zabawne w swej głupocie. Tutaj to aż żal jak się widzi tych ludzi robiących z siebie idiotów za te marne kilkaset złotych. Tematy przemilczę. TVN jednak ma ludzi za debili
odpowiedź
User
prawnik
15.00? Hmm... Ciekawe, jak profilowali grupę docelową?
odpowiedź
User
Paweł
Tak długo już emitują, że nawet osoby z mojej klasy w podstawówce już były bohaterami tego. Jak patrzę, to widzę że nawet już zdążyli oprawe zmienić. Chyba już o 5 lat za dlugo trzymany na antenie.
odpowiedź