SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W lipcowym cenniku TVN reklamy o jedną czwartą droższe

W lipcowym cenniku reklamowym TVN spoty są średnio o 25,3 proc. droższe niż rok wcześniej. Najwięcej trzeba zapłacić za reklamę przy „Faktach” i serialu „W-11 wydział śledczy”.

Reklamy przy „Faktach” w lipcu kosztują 30,2 tys. zł (przy emisji w dzień powszedni), 24,1 tys. zł (emisja w sobotę) i 32,5 tys. zł (emisja w niedzielę). To mniej więcej tyle samo co przed rokiem, kiedy za spot przy programie trzeba było zapłacić od 24,3 do 31 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto reklam 30-sekundowych).

>>> Ruszają castingi do „Mam talent 5”. Kiedy i gdzie?

Trochę tańsze są spoty przy innych programach z wieczornego pasma informacyjnego TVN (serwisie sportowym, prognozie pogody i „Uwaga!”). Emisja reklamy w dzień powszedni kosztuje od 21,2 do 27,1 tys. zł, w sobotę - od 16,7 do 19,9 tys. zł, a w niedzielę - od 23,1 do 31,4 tys. zł.

>>> „Dzień dobry wakacje” w TVN tylko w niedziele

Jeśli chodzi o pasmo po 20:00, to najdroższy jest w nim „W-11 wydział śledczy”, nadawany od poniedziałku do czwartku o 20:20. Na reklamę przy serialu trzeba wydać 29,6 tys. zł, czyli 2,9 tys. zł więcej niż rok wcześniej. Z kolei spot przy filmach w piątkowy wieczór kosztuje maksymalnie 23,7 tys. zł, przy sobotnich filmach - najwyżej 17,5 tys. zł, a przy niedzielnych - 26,4 zł.

>>> Po sukcesie show Magdy Gessler w TVN będzie „Masterchef”

Wśród pakietów GRP najdroższy jest ten obejmujący mężczyzn w wieku 16-39 lat - jeden GRP kosztuje w nim 5,56 tys. zł, czyli 950 zł więcej niż przed rokiem. Natomiast GRP w pakiecie do wszystkich widzów w wieku 16-49 lat kosztuje 3,73 tys. zł, czyli 340 zł więcej niż w lipcu ub.r.

Dołącz do dyskusji: W lipcowym cenniku TVN reklamy o jedną czwartą droższe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ting
lepiej wykupić bilbord w środku lasu
odpowiedź