PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
82 proc. Polaków ma świadomość problemów ekologicznych
Kancelaria Premiera wyda na badania społeczne 2,3 mln zł
W czasie pandemii spadła sprzedaż papierosów i alkoholu
Marki w czasie epidemii: w oczach klientów zyskują Empik, IKEA, Castorama i Decathlon
35 proc. handlowców uważa, że zmiana zachowań klientów w związku z epidemią będzie duża
W czasie epidemii rośnie liczba badań „cyfrowych”. Ten trend utrzyma się na dłużej
Polacy na ogół przestrzegają restrykcji związanych z koronawirusem
Prawie połowa Polaków negatywnie o walce rządu z koronawirusem
Polacy w czołówce narodów najbardziej odczuwających izolację wywołaną koronawirusem
Polacy przewidują zakończenie epidemii za trzy miesiące
Kryzys to czas na innowacje. Kluczem jest nastawienie firmy na potrzeby klienta
Ponad połowa Amerykanów pozytywnie ocenia relacje mediów o koronawirusie
Polacy w czasie epidemii koronawirusa najbardziej boją się o zdrowie swoje i bliskich
Spada wartość koszyka zakupów w Polsce. Polacy korzystają z zapasów
Pandemia to poważny stres dla Polaków. Antidotum szukają w mediach
Polacy w czasie koronawirusa kupują na potęgę. Gigantyczną popularnością cieszy się żel antybakteryjny
Polacy kupują na zapas w obawie przed koronawirusem
Centra handlowe straciły w rok 400 tys. klientów
Coraz mniej alkoholu w piwie
Książki Blanki Lipińskiej czytelniczymi hitami lutego
Rynek produktów bio wart 620 mln zł w 2019 roku
Polacy optymistycznie patrzą w przyszłość
Najczęstsze błędy w internecie w 2019 r. Raport o kondycji polskiej ortografii w sieci
Polacy polecają innym marki wiarygodne i spersonalizowane. Na czele iSpot przed Pandorą, Hiltonem i W.Kruk (Top 100 marek)
Na świecie rekordowy pesymizm gospodarczy szefów firm, prezesi z Polski nastawieni mniej negatywnie
IRCenter ma czworo partnerów
Polscy fani sportu kibicują najczęściej w domu, w towarzystwie małżonków i z piwem (infografika)
Polacy uczą się angielskiego dla siebie, głównie w domowym zaciszu
Braki kadrowe największą bolączką pracodawców w branży digital
Telewizja narzędziem rozwijania swoich życiowych pasji dla 95 proc. Polaków
Reklamodawcy cenią sobie długotrwałe relacje z agencjami
USA lepiej postrzegane od Chin na świecie. Trump i Xi Jinping ze złą opinią