PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
W 2020 roku dwie trzecie reklam mobilnych będzie w formacie natywnym
W 2020 roku dwie trzecie reklam mobilnych będzie w formacie natywnym
GfK wprowadza nową wersję RegioGraph
GfK wprowadza nową wersję RegioGraph
Co czwarty internauta przekonany, że wirtualne interakcje dorównują rzeczywistym
95% polskich internautów wie co to memy, 41% je lubi
Za korzystaniem z VoD najbardziej przemawia wygoda, zniechęca ograniczona oferta programowa
VoD najpopularniejszą płatną usługą w sieci, w górę aplikacje mobilne
Wino kupowane przez ponad połowę polskich gospodarstw domowych
Ptasie Mleczko, WOŚP i złoty najsilniejszymi markami w Polsce, TVN najwyżej z mediów
Nielsen będzie mierzyć w Polsce oglądalność reklam w internecie
8 na 10 Polaków gotuje (infografika)
8 na 10 Polaków gotuje (infografika)
Smartfony i tablety coraz ważniejszym elementem cyklu zakupowego (infografika)
Polska branża venture capital w ogonie Europy pod względem inwestycji. Eksperci analizują przyczyny
Zagraniczna agencja powinna zadbać o wizerunek Polski, bo żadna polska nie podoła temu zadaniu (opinie)
Zagraniczna agencja powinna zadbać o wizerunek Polski, bo żadna polska nie podoła temu zadaniu (opinie)
Korzystanie z telewizji przez millennialsów zależy od ich etapu życia
Nielsen dostarczy dane korzystania z urządzeń over-the-top i konsol do gier
W nocy z soboty na niedzielę zmieniamy czas na letni
Jak kobiety w ciąży i matki pokazują swoje życie na Instagramie
Jak kobiety w ciąży i matki pokazują swoje życie na Instagramie
350 zł miesięcznie wydają na zakupy w sieci młodzi polscy internauci
Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?
Instagram wprowadza algorytm w news feedzie. Co to oznacza dla użytkowników i marek?
65 proc. konsumentów na świecie ogląda programy w modelu VoD
Ponad połowa Polaków kupuje w internecie, ale tradycyjne sklepy wciąż potrzebne
Anna Marszalik-Kraszewska założyła agencję SilverWave, agencję zajmującą się marketingiem wśród starszych osób
Anna Marszalik-Kraszewska założyła agencję SilverWave, agencję zajmującą się marketingiem wśród starszych osób
W reklamie finansowej dla konsumenta istotny zrozumiały przekaz
ASAP, last minute i nadgodziny w agencjach reklamowych - norma czy przesada?
63% Polaków nie czyta książek. Im wyższe wykształcenie, tym wyższy odsetek czytelników
Uprawianie sportu deklaruje ponad 60 proc. Polaków, najpopularniejsze bieganie (infografika)
Uprawianie sportu deklaruje ponad 60 proc. Polaków, najpopularniejsze bieganie (infografika)
Krzysztof Kruszewski na czele Kantar Consumer Insight Polska, Millward Brown i TNS Polska bez dyrektorów zarządzających
Krzysztof Kruszewski na czele Kantar Consumer Insight Polska, Millward Brown i TNS Polska bez dyrektorów zarządzających
Nielsen przejmuje firmę Informate, chce dokładniej mierzyć ruch mobilny w internecie
Nielsen przejmuje firmę Informate, chce dokładniej mierzyć ruch mobilny w internecie
W 2016 roku pod znakiem marketingu kontekstowego, ciekawszych reklam mobilnych i rosnących wydatkach na wideo
Marta Wiercińska jako head of agency relations team w Gemiusie
Marta Wiercińska jako head of agency relations team w Gemiusie
Adidas, Nestle, T-Mobile - najwięksi reklamodawcy wideo w polskiej sieci, Facebook bez spotów farmaceutyków (raport)
Firmy dają coraz więcej na świadczenia pozapłacowe