cennikowe wpływy reklamowe

„Twój Styl” liderem wpływów reklamowych wśród magazynów. „Viva!” mocno w górę, „Claudia” w dół (TOP 10)

„Tele Tydzień”, „Viva!” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP10)

„Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)

TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)

TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)

„Show” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Kropka TV” i „Tele Tydzień” (TOP 10)

Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)

Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)

„Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Polska” dużo mniej z reklam - w górę „PS”, „SE” i „Metro” (TOP 10)

TVN i Discovery o jedną trzecią mniej z reklam, mocno w górę TVP i AXN (TOP 10)

Maleją wpływy reklamowe magazynów. „Tele Tydzień” i „Wprost” w dół, „Viva!” i „Poradnik Domowy” mocno w górę (TOP 10)

RMF FM, TOK FM i VOX mniej z reklam - w górę Radio ZET i Polskie Radio (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” (TOP 10)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Reklama radiowa o jedną piątą w górę. Polskie Radio, Eska i RMF z największymi wzrostami (TOP 10)
Reklama radiowa o jedną piątą w górę. Polskie Radio, Eska i RMF z największymi wzrostami (TOP 10)
7 proc. więcej na reklamę w magazynach. „Viva!”, „Wprost” i „Show” mocno w górę (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” i „Przegląd Sportowy” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Nasze Miasto” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” i „Przegląd Sportowy” (TOP 10)
Discovery i TVP więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)
„Show”, „Przyjaciółka” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam - w dół „Party”, „Claudia” i „Wprost” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” mniej z reklam, mocno w górę „Metro” i „Super Express” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” mniej z reklam, mocno w górę „Metro” i „Super Express” (TOP 10)
Reklama radiowa 23 proc. w górę. Polskie Radio, Eska i RMF FM z największymi wzrostami (TOP 10)
„Wprost”: SkładyWęgla.pl więcej reklamowały się m.in. w TVP, „Fakcie” i Radiu ZET
TVP, TVN7 i Disney Channel więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)
TVP, TVN7 i Disney Channel więcej z reklam, ostro w dół TVN (TOP 10)
„Viva!”, „Polityka” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam - w dół „Newsweek”, „Wprost” i „Party” (TOP 10)
„Viva!”, „Polityka” i „Twój Styl” dużo więcej z reklam - w dół „Newsweek”, „Wprost” i „Party” (TOP 10)
28 proc. więcej na reklamę radiową. Jedynka, Trójka i RMF FM mocno w górę (TOP10)
28 proc. więcej na reklamę radiową. Jedynka, Trójka i RMF FM mocno w górę (TOP10)
„Metro” i „Super Express” dużo więcej z reklam, „Gazeta Wyborcza” w dół (TOP10)
„Metro” i „Super Express” dużo więcej z reklam, „Gazeta Wyborcza” w dół (TOP10)
Rosną wpływy reklamowe „Wprost”, „Party” i „Vivy!”, w dół „Gala” (TOP10)
Polskie Radio i RMF FM dużo więcej z reklam, VOX FM mniej niż Eska Rock (TOP 10)
Gazety 12 proc. mniej z reklam w I kw. 2014. Ostro w dół „Gazeta Wyborcza” i „DGP”, zyskał „SE” (TOP10)
22 proc. mniej z reklam TVN, mocno w górę TVN7 i TVN24 (TOP10)
„Wprost” i „Flesz” dużo więcej z reklam, w dół „Tele Tydzień” i „Newsweek” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” 20 proc. mniej z reklam, w górę „SE” i „PS” (TOP 10)
„Gazeta Wyborcza” i „Rzeczpospolita” 20 proc. mniej z reklam, w górę „SE” i „PS” (TOP 10)
TVN o 25 proc. mniej z reklam, w górę TVP1 i TVP2
TVN o 25 proc. mniej z reklam, w górę TVP1 i TVP2
„Forbes” i „Wprost” dużo więcej z reklam, w dół „Newsweek” i „Viva!” (TOP10)
„Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)
„Twój Styl”, „Tele Tydzień” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)
Gazety 15 proc. mniej z reklam. „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” mocno w dół
„Prognoza pogody” w TVP1 i „Dzień dobry TVN” najbardziej dochodowe w 2013 roku
TVN liderem wpływów reklamowych w 2013. Najwięcej w telewizji wydał Aflofarm
TVN liderem wpływów reklamowych w 2013. Najwięcej w telewizji wydał Aflofarm
„Twój Styl” 83 proc. więcej z reklam, mocno w dół „Wprost” i „Newsweek” (TOP 10)
Gazety 13 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „DGP” i „Puls Biznesu”, tylko „SE” w górę (TOP 10)
Gazety 13 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „DGP” i „Puls Biznesu”, tylko „SE” w górę (TOP 10)
RMF FM, TOK FM, Trójka i Radio ZET dużo więcej z reklam - w dół Jedynka (TOP 10)
„Kropka TV”, „Claudia” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” (Top 10)
15,5 proc. mniej na reklamę w gazetach. Mocno w dół „Fakt”, „Metro” i „Nasze Miasto” (Top 10)
„Olivia”, „Świat Kobiety” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam, w dół „Wprost” i „Newsweek” (Top 10)
Dzienniki 14 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto”
„Do Rzeczy” i „W Sieci”: więcej z reklam niż „Uważam Rze” i „Gazeta Polska”, mniej niż „Gość Niedzielny”