cennikowe wpływy reklamowe

„Twój Styl” liderem wpływów reklamowych wśród magazynów. „Viva!” mocno w górę, „Claudia” w dół (TOP 10)

„Tele Tydzień”, „Viva!” i „Przyjaciółka” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” i „Polityka” (TOP10)

„Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto” ze spadkami reklamowymi - zyskały „Fakt” i „SE” (TOP 10)

TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)

TVN i Discovery dużo mniej z reklam - zyskują Polsat, TVP1 i AXN (TOP10)

„Show” i „Party” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost”, „Kropka TV” i „Tele Tydzień” (TOP 10)

Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)

Reklama radiowa 24 proc. w górę, Radio ZET i Polskie Radio z największymi wzrostami (TOP 10)

„Rzeczpospolita”, „Gazeta Wyborcza” i „Polska” dużo mniej z reklam - w górę „PS”, „SE” i „Metro” (TOP 10)

TVN i Discovery o jedną trzecią mniej z reklam, mocno w górę TVP i AXN (TOP 10)

Maleją wpływy reklamowe magazynów. „Tele Tydzień” i „Wprost” w dół, „Viva!” i „Poradnik Domowy” mocno w górę (TOP 10)

RMF FM, TOK FM i VOX mniej z reklam - w górę Radio ZET i Polskie Radio (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” (TOP 10)

„Rzeczpospolita” i „Gazeta Wyborcza” dużo mniej z reklam, mocno w górę „Super Express” (TOP 10)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Gazety 15 proc. mniej z reklam. „Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” mocno w dół
„Prognoza pogody” w TVP1 i „Dzień dobry TVN” najbardziej dochodowe w 2013 roku
TVN liderem wpływów reklamowych w 2013. Najwięcej w telewizji wydał Aflofarm
TVN liderem wpływów reklamowych w 2013. Najwięcej w telewizji wydał Aflofarm
„Twój Styl” 83 proc. więcej z reklam, mocno w dół „Wprost” i „Newsweek” (TOP 10)
Gazety 13 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „DGP” i „Puls Biznesu”, tylko „SE” w górę (TOP 10)
Gazety 13 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „DGP” i „Puls Biznesu”, tylko „SE” w górę (TOP 10)
RMF FM, TOK FM, Trójka i Radio ZET dużo więcej z reklam - w dół Jedynka (TOP 10)
„Kropka TV”, „Claudia” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam - w dół „Wprost” (Top 10)
15,5 proc. mniej na reklamę w gazetach. Mocno w dół „Fakt”, „Metro” i „Nasze Miasto” (Top 10)
„Olivia”, „Świat Kobiety” i „Tele Tydzień” dużo więcej z reklam, w dół „Wprost” i „Newsweek” (Top 10)
Dzienniki 14 proc. mniej z reklam. Ostro w dół „Rzeczpospolita” i „Nasze Miasto”
„Do Rzeczy” i „W Sieci”: więcej z reklam niż „Uważam Rze” i „Gazeta Polska”, mniej niż „Gość Niedzielny”
„X Factor”, „Rozmowy w toku” i „Kuchenne rewolucje” najbardziej dochodowymi programami rozrywkowymi
„Twój Styl”, „Tele Tydzień”, „Party” i „Gala” więcej z reklam - w dół „Newsweek”, „Wprost” i „Polityka” (TOP 10)
„Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu” i „Gazeta Wyborcza” ostro w dół
RMF FM i Polskie Radio sporo mniej z reklam, w górę Radio ZET i Tok FM (TOP 10)
„Twój Styl” i „Claudia” coraz więcej z reklam, ostro w dół „Newsweek” i „Wprost” (TOP 10)