PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Lidl dwa razy więcej na reklamy od Biedronki. Mocno w górę Auchan, w dół Tesco
Banki 17 proc. mniej na reklamy. W górę BZ WBK i eurobank, w dół  mBank
Banki 17 proc. mniej na reklamy. W górę BZ WBK i eurobank, w dół mBank
Najwięksi reklamodawcy: Aflofarm, Kino Świat, Orange i USP mocno w górę - spadki T-Mobile i Play
Najwięksi reklamodawcy: Aflofarm, Kino Świat, Orange i USP mocno w górę - spadki T-Mobile i Play
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)
Farmacja i markety dominują w reklamach radiowych. Aflofarm liderem, Lidl i Zdrovit mocno w górę (TOP5)
Markety 30 proc. więcej na reklamy. Lidl przed Biedronką, Tesco mocno w górę
Banki 15 proc. więcej na reklamę. ING i BZ WBK mocno w górę
Aflofarm największym reklamodawcą. Lidl i Play w górę, Orange i T-Mobile w dół (TOP 10)
11 proc. więcej na reklamę radiową. Trójka, Tok FM i RMF FM mocno w górę, Jedynka w dół (TOP 10)
Aflofarm wrócił z reklamami do radia, ale nie kosztem telewizji
Aflofarm wrócił z reklamami do radia, ale nie kosztem telewizji
Więcej na reklamy Forda, Skody i Toyoty, ostro w dół Fiat i Peugeot (analiza)
Aflofarm liderem reklamodawców. Orange mocno w dół, Lidl i Ferrero w górę (TOP10)
5 razy więcej na reklamę kawy niż herbaty. Liderami Nescafé i Jacobs, spadek Unilevera (raport)
17 proc. więcej na reklamę radiową. Mocno w górę RMF FM, w dół Jedynka i Eska (TOP 10)
30 proc. więcej na reklamę radiową. RMF FM mocno w górę, w dół Eska (TOP 10)
Mniej na reklamy telekomów, samochodów, podróży i odzieży. W górę FMCG, handel, finanse i handel (raport za I poł. 2013)
Lidl i Nestlé zwiększyły wydatki reklamowe, mocno w dół Orange i T-Mobile (TOP 10)