PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Kampania „Dear dad” po sukcesie w Skandynawii będzie prowadzona w innych krajach (wideo)
Kampania „Dear dad” po sukcesie w Skandynawii będzie prowadzona w innych krajach (wideo)
Obraźliwe wpisy na billboardach przed domami hejterów: zbędna nobilitacja czy lekcja odpowiedzialności za słowa?
Obraźliwe wpisy na billboardach przed domami hejterów: zbędna nobilitacja czy lekcja odpowiedzialności za słowa?
Posiniaczone Angelina Jolie, Madonna i Kim Kardashian w kampanii przeciw przemocy domowej
„Safe sexting” - żywe emotikony w kampanii MTV promują bezpieczny seks (wideo)
Reklamy tygodnia: „HIVokryzja”, PGE z Sebusiem, „Nie jestem zombie”, o suplementach diety i GIS przeciw paleniu
Reklamy tygodnia: „HIVokryzja”, PGE z Sebusiem, „Nie jestem zombie”, o suplementach diety i GIS przeciw paleniu
„#ryjkuzniara” - Jarosław Kuźniar kontra internetowe obelgi w kampanii „HejtStop” (wideo)
12 instytucji we wspólnej akcji edukacyjnej o suplementach diety i ich reklamach
12 instytucji we wspólnej akcji edukacyjnej o suplementach diety i ich reklamach
Spot à la „Walking dead” w kampanii „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” (wideo)
Spot à la „Walking dead” w kampanii „Nie jestem zombie - wybieram zwierzęta” (wideo)
„Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz!” w kampanii ostrzegającej przed „chwilówkami” (wideo)
„Nie daj się nabrać. Sprawdź, zanim podpiszesz!” w kampanii ostrzegającej przed „chwilówkami” (wideo)
Vienio w kulinarnym spocie z kampanii „HIVokryzja. Wyleczmy się” (wideo)
Vienio w kulinarnym spocie z kampanii „HIVokryzja. Wyleczmy się” (wideo)
Uwędzone dymem płuca w kampanii GIS przeciw skutkom palenia papierosów (wideo)
Rafał Ślaski: w kampaniach społecznych nie chodzi o nagrody branżowe, tylko zmianę postaw odbiorców
„Bicie, czas z tym skończyć” w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)
„Bicie, czas z tym skończyć” w kampanii Rzecznika Praw Dziecka (wideo)
Robert Kubica zachęca do udziału w akcji „Pomaganie przez tankowanie” Lotosu (wideo)
Robert Kubica zachęca do udziału w akcji „Pomaganie przez tankowanie” Lotosu (wideo)
Reklamy tygodnia: IKEA, Zalando i Calvin Klein, „Mama, tata, tablet”, „Star Wars”, „Wąstopad” (wideo)
Fundacja Dzieci Niczyje przestrzega w kampanii przed niekontrolowanym korzystaniem przez dzieci z elektroniki (wideo)
Fundacja Dzieci Niczyje przestrzega w kampanii przed niekontrolowanym korzystaniem przez dzieci z elektroniki (wideo)
„Zgoda na życie” - Ministerstwo Zdrowia promuje transplantologię i dawstwo szpiku (wideo)
„Zgoda na życie” - Ministerstwo Zdrowia promuje transplantologię i dawstwo szpiku (wideo)
„Niech internetowa moc będzie z Tobą” w rządowej kampanii do wykluczonych cyfrowo (wideo)
„Niech internetowa moc będzie z Tobą” w rządowej kampanii do wykluczonych cyfrowo (wideo)
Reklamy tygodnia: „Alkohol i kluczyki? Wykluczone”, „Jak działa zdrowy człowiek”, Barbie, Wrigley i Teatr Wielki (wideo)
Reklamy tygodnia: „Alkohol i kluczyki? Wykluczone”, „Jak działa zdrowy człowiek”, Barbie, Wrigley i Teatr Wielki (wideo)
Twórcy „Jak działa zdrowy człowiek” o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw
Twórcy „Jak działa zdrowy człowiek” o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw
„Alkohol i kluczyki? Wykluczone” w kampanii przeciw jeździe po pijanemu (wideo)
„Alkohol i kluczyki? Wykluczone” w kampanii przeciw jeździe po pijanemu (wideo)
Moni i Uszko w spotach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej uczą dzieci, jak zachowywać się w teatrze (wideo)
Moni i Uszko w spotach Teatru Wielkiego - Opery Narodowej uczą dzieci, jak zachowywać się w teatrze (wideo)
Organy śpiewające wesoło o chorobach w kampanii „Jak działa zdrowy człowiek” (wideo)
Mumio w kampanii „Wystarczy Chwila” zachęca do wspierania osób niepełnosprawnych intelektualnie (wideo)
Mumio w kampanii „Wystarczy Chwila” zachęca do wspierania osób niepełnosprawnych intelektualnie (wideo)
Reklamy tygodnia: Škoda Superb, Tchibo, Bonds, ING Bank Śląski, „Włącz myślenie” (wideo)
Mistrz Zgazu Tanoga uczy młodego kierowcę w kampanii „Włącz myślenie” (wideo)
Ministerstwo Środowiska z dwoma kampaniami, ruszył ekspresowy przetarg
Ministerstwo Środowiska z dwoma kampaniami, ruszył ekspresowy przetarg
Będzie kampania pod hasłem „Zakochaj się w Warszawie Przedsiębiorczej”
„#HandsOn” - selfie w akcji Nestlé Fitness promującej profilaktykę raka piersi (wideo)
„#HandsOn” - selfie w akcji Nestlé Fitness promującej profilaktykę raka piersi (wideo)
Reklamy tygodnia: Heineken, Permen, „Twarze depresji”, „Too young to drink”, Wrangler (wideo)
Fundacja Rak’n’Roll promuje program „Boskie Matki” dla kobiet w ciąży z chorobą nowotworową (wideo)
Fundacja Rak’n’Roll promuje program „Boskie Matki” dla kobiet w ciąży z chorobą nowotworową (wideo)
Anna Dereszowska ambasadorką akcji „Diagnostyka jajnika”
Anna Dereszowska ambasadorką akcji „Diagnostyka jajnika”