PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Prezes Maspexu: wpisy Tigera z 10 kwietnia i Bożego Ciała też mnie zmroziły, agencja okazała się niestaranna
Prezes Maspexu: wpisy Tigera z 10 kwietnia i Bożego Ciała też mnie zmroziły, agencja okazała się niestaranna
Maspex przeprasza za grafikę na profilu Tigera z „fuckiem” dla 1 sierpnia jako dnia pamięci
Maspex przeprasza za grafikę na profilu Tigera z „fuckiem” dla 1 sierpnia jako dnia pamięci
Po krytycznych komentarzach Antyradio usunęło z Facebooka mem kpiący z gwałtów. „Słaby żart to żart niezrozumiany”
Po krytycznych komentarzach Antyradio usunęło z Facebooka mem kpiący z gwałtów. „Słaby żart to żart niezrozumiany”
Dove promując butelki o różnych kobiecych kształtach, ryzykuje utratę zaufania konsumentek (opinie)
Dove promując butelki o różnych kobiecych kształtach, ryzykuje utratę zaufania konsumentek (opinie)
Staropolanka na współpracy z Red Is Bad zyska popularność czy trwałą rysę na wizerunku? (opinie)
Staropolanka na współpracy z Red Is Bad zyska popularność czy trwałą rysę na wizerunku? (opinie)
LPP po krytyce w internecie przeprasza i wycofuje koszulę Reserved kojarzącą się ze strojami hitlerowców
Pasażer wyrzucony z United Airlines. "Więcej niż skandal, nie da się z tego wyjść z twarzą”
Pasażer wyrzucony z United Airlines. "Więcej niż skandal, nie da się z tego wyjść z twarzą”
Kryzys wizerunkowy Mateusza Kijowskiego: media go przedawkowały, jest amatorski PR-owo (opinie)
Internauci palą buty New Balance w proteście przeciw poparciu firmy dla Donalda Trumpa
Samsung w całostronicowych ogłoszeniach przeprasza za wady smartfona Galaxy Note 7
Samsung tnie prognozy finansowe o 33 proc., afera z Galaxy Note 7 może kosztować nawet 17 mld dolarów
Samsung tnie prognozy finansowe o 33 proc., afera z Galaxy Note 7 może kosztować nawet 17 mld dolarów
Afera z Galaxy Note 7 to poważny kryzys wizerunkowy Samsunga. Jak ograniczyć straty
Afera z Galaxy Note 7 to poważny kryzys wizerunkowy Samsunga. Jak ograniczyć straty
Rossmann popełnił błąd dopuszczając teksty krytykujące 500+, ale zareagował szybko i nawet nadgorliwe (opinie)
Rossmann popełnił błąd dopuszczając teksty krytykujące 500+, ale zareagował szybko i nawet nadgorliwe (opinie)
Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko
Zdaniem ekspertów po „poparzeniowej aferze” Żywiec Zdrój wizerunkowo straci, ale na krótko
Samsung traci krocie po aferze z Galaxy Note 7, wycena firmy w dwa dni spadła o 22 mld dolarów
Samsung traci krocie po aferze z Galaxy Note 7, wycena firmy w dwa dni spadła o 22 mld dolarów
Samsung dobrze zareagował na kryzys z Galaxy Note 7, ale bliska premiera iPhone’a 7 może mu zaszkodzić (opinie)
Samsung dobrze zareagował na kryzys z Galaxy Note 7, ale bliska premiera iPhone’a 7 może mu zaszkodzić (opinie)
mBank w social media: lawinowy wzrost krytycznych komentarzy po awarii kartowej
mBank w social media: lawinowy wzrost krytycznych komentarzy po awarii kartowej
Belgia reklamami chce poprawić wizerunek nadszarpnięty atakami terrorystycznymi
Belgia reklamami chce poprawić wizerunek nadszarpnięty atakami terrorystycznymi
Beztroska i za słaba komunikacja agencji z producentem Żytniej przyczynami błędu ze zdjęciem ofiar ZOMO
Beztroska i za słaba komunikacja agencji z producentem Żytniej przyczynami błędu ze zdjęciem ofiar ZOMO
Krótki kryzys wizerunkowy czy coś więcej? - jak JWT radzi sobie z oskarżeniem szefa o mobbing i rasizm
Maria Szarapowa próbuje przejąć inicjatywę w kryzysie wizerunkowym po wpadce dopingowej (opinie)
Maria Szarapowa próbuje przejąć inicjatywę w kryzysie wizerunkowym po wpadce dopingowej (opinie)
mBank podręcznikowo poprawnie zareagował na internetową plotkę o problemach finansowych
mBank podręcznikowo poprawnie zareagował na internetową plotkę o problemach finansowych
Ostrzegając przed swoimi wadliwymi batonami, Mars zachował się odpowiedzialnie (opinie)
Ostrzegając przed swoimi wadliwymi batonami, Mars zachował się odpowiedzialnie (opinie)
Lech Wałęsa w sprawie akt TW „Bolka” zbyt chaotyczny i rozemocjonowany (opinie)
Volkswagen rezygnuje z „Das Auto”, będzie nowe hasło reklamowe
Volkswagen rezygnuje z „Das Auto”, będzie nowe hasło reklamowe
Według marketingowców krytyka ING Banku Śląskiego z powodu Marka Kondrata to burza w łyżeczce wody
Według marketingowców krytyka ING Banku Śląskiego z powodu Marka Kondrata to burza w łyżeczce wody
Krytykowany przez klientów ING Bank Śląski odcina się od udziału Marka Kondrata w demonstracji KOD
Krytykowany przez klientów ING Bank Śląski odcina się od udziału Marka Kondrata w demonstracji KOD
Zarzut prokuratorski dla pracowniczki agencji, która zamieściła zdjęcie ofiary stanu wojennego na fanpage’u Żytniej Extra
Zarzut prokuratorski dla pracowniczki agencji, która zamieściła zdjęcie ofiary stanu wojennego na fanpage’u Żytniej Extra
George S. Pascal: w obecnym kryzysie Volkswagen musi działać jeszcze szybciej niż dotąd i z większą determinacją
Grzegorz Szczepański: słabości i błędy w komunikacji kryzysowej Volkswagena, za mało aktywności w internecie
Grzegorz Szczepański: słabości i błędy w komunikacji kryzysowej Volkswagena, za mało aktywności w internecie
Według marketingowców kryzys Volkswagena nie uśmierci marki, ale odbudowa jej wizerunku będzie trudna
Żytnia Extra bez dużych strat wizerunkowych po fatalnym memie na Facebooku
Żytnia Extra bez dużych strat wizerunkowych po fatalnym memie na Facebooku