PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Klienci piszą do UOKiK w sprawie akcji marketingowych Biedronki
Klienci piszą do UOKiK w sprawie akcji marketingowych Biedronki
Są nowe dane o cenach w sklepach. Najtańszą siecią ani Biedronka, ani Lidl
Są nowe dane o cenach w sklepach. Najtańszą siecią ani Biedronka, ani Lidl
Prasa dostępna już we wszystkich sklepach Lidla
Prasa dostępna już we wszystkich sklepach Lidla
Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. „Gier o tron” będzie więcej
Biedronka i Lidl coraz ostrzej walczą w reklamach. „Gier o tron” będzie więcej
Ile kosztuje pojedynczy produkt? Czy w ciągu ostatnich 30 dni był droższy czy tańszy? UOKiK przygląda się sprawie
Ile kosztuje pojedynczy produkt? Czy w ciągu ostatnich 30 dni był droższy czy tańszy? UOKiK przygląda się sprawie
Biedronka wojuje z Lidlem w SMS-ach reklamowych
Biedronka wojuje z Lidlem w SMS-ach reklamowych
Lidl reklamuje loterię z ponad milionem zł do wygrania
Lidl reklamuje loterię z ponad milionem zł do wygrania
40 proc. więcej na reklamy McDonald’s. Biedronka z większym wzrostem od Lidla i Media Expert
40 proc. więcej na reklamy McDonald’s. Biedronka z większym wzrostem od Lidla i Media Expert
Prasa już w 3,4 tys. sklepów Biedronki i Lidla. Niebawem będzie więcej
Media Expert, Lidl i Orange najaktywniejszymi markami w telewizji w 2023 roku
Media Expert, Lidl i Orange najaktywniejszymi markami w telewizji w 2023 roku
Biedronka zwiększyła wydatki reklamowe mocniej od Lidla i Media Expert, Euro-Net ze spadkiem (Top10)
Biedronka zwiększyła wydatki reklamowe mocniej od Lidla i Media Expert, Euro-Net ze spadkiem (Top10)
Allegro, Rossmann i Lidl najsilniejszymi markami w Polsce. Wiele brandów ze spadkami
Allegro, Rossmann i Lidl najsilniejszymi markami w Polsce. Wiele brandów ze spadkami
Auchan najtańszą siecią handlową
Auchan najtańszą siecią handlową
UOKiK: informacje o promocjach tzw. sprzedaży wielosztukowej mogą nie być czytelne dla klientów
UOKiK: informacje o promocjach tzw. sprzedaży wielosztukowej mogą nie być czytelne dla klientów
1,64 mln zł z „Reklamy Dzieciom” w TVP, akcję wsparło 15 reklamodawców
1,64 mln zł z „Reklamy Dzieciom” w TVP, akcję wsparło 15 reklamodawców
Totalizator Sportowy reklamuje się w TV Republika: "Emisje reklam nie mają związku z jednostkowymi wypowiedziami na antenie"