Mateusz Boczar będzie odpowiadał w Netsprincie m.in. za rozwój produktów i nowych linii biznesowych skierowanych do branży e-commerce oraz integrację sieci Adkontekst i ContentStream z wybranymi platformami reklamowymi. Ponadto będzie zajmował się produktami rozwijanymi przez Netsprint wspólnie z pozostałymi spółkami należącymi do Dirlango.
Z Dirlango Mateusz Boczar jest związany od lutego ub.r., pełni funkcję head of business development. W czerwcu ub.r. firma kupiła 70 proc. akcji Grupy Netsprint, a w kwietniu br. odsprzedała część z nich funduszowi Innova Capital.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przemyslaw-bartkowiak-w-zarzadzie-grupy-netsprint-zajmie-sie-sprzedaza ##
Wcześniej Mateusz Boczar przez 14 lat pracował w Grupie Onet.pl, odpowiadał m.in. za uruchomienie i rozwój serwisów Zumi.pl i VoD.pl, zajmował się też pozyskiwaniem ruchu zewnętrznego do portalu. Ma kompetencje w zakresie tworzenia architektury informacji, usability, e-commerce oraz projektów wyszukiwawczych i geolokalizacyjnych.
Ukończył filozofię na Uniwersytecie Śląskim.