ROZWIŃ

Mateusz Boczar business development directorem w Netsprincie

Mateusz Boczar objął funkcję business development directora w firmie Netsprint. Obecnie pracuje też w Dirlango, a wcześniej przez wiele lat był związany z Grupą Onet.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy
Mateusz Boczar business development directorem w Netsprincie

Mateusz Boczar będzie odpowiadał w Netsprincie m.in. za rozwój produktów i nowych linii biznesowych skierowanych do branży e-commerce oraz integrację sieci Adkontekst i ContentStream z wybranymi platformami reklamowymi. Ponadto będzie zajmował się produktami rozwijanymi przez Netsprint wspólnie z pozostałymi spółkami należącymi do Dirlango.

Z Dirlango Mateusz Boczar jest związany od lutego ub.r., pełni funkcję head of business development. W czerwcu ub.r. firma kupiła 70 proc. akcji Grupy Netsprint, a w kwietniu br. odsprzedała część z nich funduszowi Innova Capital.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przemyslaw-bartkowiak-w-zarzadzie-grupy-netsprint-zajmie-sie-sprzedaza ##

Wcześniej Mateusz Boczar przez 14 lat pracował w Grupie Onet.pl, odpowiadał m.in. za uruchomienie i rozwój serwisów Zumi.pl i VoD.pl, zajmował się też pozyskiwaniem ruchu zewnętrznego do portalu. Ma kompetencje w zakresie tworzenia architektury informacji, usability, e-commerce oraz projektów wyszukiwawczych i geolokalizacyjnych.

Ukończył filozofię na Uniwersytecie Śląskim.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fake newsy w Polsce najczęściej bazują na obrazach

Fake newsy w Polsce najczęściej bazują na obrazach

"Awantura o kasę" nadal hitem Polsatu

"Awantura o kasę" nadal hitem Polsatu

Ilu widzów ma nowy sezon "Top Model"?

Ilu widzów ma nowy sezon "Top Model"?

Losowanie Ligi Mistrzyń na żywo w Disney+. Transmisja także w Polsce

Losowanie Ligi Mistrzyń na żywo w Disney+. Transmisja także w Polsce

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry
Materiał reklamowy

Jak Meta Advantage+ zmienia zasady marketingowej gry

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie

Canal+ jak Marvel i DC. Nowy serial w 30 krajach jednocześnie