Przepisy, rady i diety ciekawsze dla polskich internautów od opinii o żywności

Polscy internauci szukają w sieci przepisów, porad kulinarnych i diet częściej niż opinii i testów produktów żywnościowych – wynika z sondażu PBI dla IAB Polska. Większość osób czyta takie informacje rzadziej niż raz w tygodniu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Ponad 70 proc. polskich internautów kupujących żywność wiedzę o produktach spożywczych najczęściej czerpie z sieci. Internet jest w tym kontekście nieco ważniejszy od reklam. Użytkownicy sieci – a zwłaszcza kobiety – zazwyczaj szukają w niej przepisów, porad kulinarnych i diet. Zdecydowanie mniej popularne są opinie o produktach żywnościowych i restauracjach. Rzadziej niż porad i opinii o żywności polscy internauci szukają w sieci informacji o cenach takich produktów. Mężczyźni zdecydowanie częściej od kobiet szukają w internecie wiadomości o alkoholach. Za to wśród internautek popularniejsze są informacje o produktach dietetycznych. Ponad dwie trzecie polskich internautów treści o produktach spożywczych szuka w sieci kilka razy w tygodniu lub miesiącu. Wygoda jest dla polskich użytkowników mało ważną zaletą kupowania żywności w sieci. Sondaż został zrealizowany przez PBI na zlecenie IAB Polska w dniach 20–25 lipca br. Ankiety CAWI objęły 1019 osób, które kupują produkty spożywcze i podejmują decyzje w tej kwestii. Respondentów wybrano spośród panelu badawczego GfK Polonia, strukturę grupy badawczej według płci, wieku i wykształcenia opierając na danych z badania TGI Index firmy Millward Brown SMG/KRC za okres styczeń – marzec br. Maksymalny błąd pomiaru wynosi +/-3,1 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"