PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Spółka Agory dopłaciła za firmę outdoorową
Spółka Agory dopłaciła za firmę outdoorową
Ferrero Rocher na dłużej z Artegence
Ferrero Rocher na dłużej z Artegence
97 nagród w konkursie Złote Spinacze 2025. K+ Group z Tytanowym Spinaczem, Stowarzyszenie Demagog Gwiazdą PR
97 nagród w konkursie Złote Spinacze 2025. K+ Group z Tytanowym Spinaczem, Stowarzyszenie Demagog Gwiazdą PR
Co z polskimi agencjami mediowymi po fuzji Omnicomu i IPG?
Co z polskimi agencjami mediowymi po fuzji Omnicomu i IPG?
Polski Związek Łowiecki szuka agencji
Polski Związek Łowiecki szuka agencji
Potrzebna firma do badań marketingowych Tauron Areny Kraków
Potrzebna firma do badań marketingowych Tauron Areny Kraków
Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod
Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod
Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL
Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL
Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone
Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone
Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów
Kolektyw DRE$$CODE nowym partnerem SFD. Producent suplementów stawia na influencerów
VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka
VeloBank z nową kampanią wizerunkową na święta. Twarzą Magdalena Różczka
Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu
Przejęcie w reklamie zewnętrznej domknięte. Digital Network zapłaciła z kredytu
Alicja Caban rozwija performance w Ancy
Alicja Caban rozwija performance w Ancy
"Dzięki nam Retail Media zaczynają myśleć" – Tomasz Machała o tym, jak dane Justtag wspierają najgorętszy trend w marketingu
Materiał reklamowy
"Dzięki nam Retail Media zaczynają myśleć" – Tomasz Machała o tym, jak dane Justtag wspierają najgorętszy trend w marketingu
Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu
Ponad bilion dolarów na reklamy w 2026 r. Chiny motorem wzrostu
Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki
Magia Świąt w nowej kampanii Biedronki