PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Radio Nowy Świat i Grupa Eurozet łączą siły. Mają wspólną ofertę handlową
Radio Nowy Świat i Grupa Eurozet łączą siły. Mają wspólną ofertę handlową
Grupa RMF podnosi ceny reklam o 8 proc.
8 proc. więcej za reklamy w radiu Tok FM i Złote Przeboje
Audytorium17 drugi raz w tym roku podnosi ceny reklam
Audytorium17 drugi raz w tym roku podnosi ceny reklam
Melodia „La Cucaracha” w kampanii probiotyku Dicoflor
Melodia „La Cucaracha” w kampanii probiotyku Dicoflor
Aflofarm po 5 miesiącach przerwy wrócił z reklamami do stacji Grupy RMF
Aflofarm po 5 miesiącach przerwy wrócił z reklamami do stacji Grupy RMF
Grupa RMF nie zmienia cen reklam w sezonie jesiennym
Grupa RMF nie zmienia cen reklam w sezonie jesiennym
Grupa RMF nie podniesie cen reklam w okresie letnim
Aflofarm przestał reklamować się w stacjach Grupy RMF i ZPR Media
Aflofarm przestał reklamować się w stacjach Grupy RMF i ZPR Media
Zmalały wpływy reklamowe RMF FM. Radio ZET, Jedynka i Eska z dużymi wzrostami
Polskie Radio zrywa umowę reklamową z Leroy Merlin
Rosną ceny reklam w stacjach Eurozetu i Audytorium 17
Grupa Radiowa Agory podnosi ceny reklam średnio o ponad 8 proc.
Spotify przejmuje Podsights i Chartable. Chce poprawić skuteczność pomiarów reklamy w podcastach
O ponad 8 proc. zdrożeją reklamy w stacjach Grupy RMF
Mimo zmiany prawa rozgłośnie nie nadają więcej reklam w prime-time
Pasztetowa marki Duda w kampanii radiowej
Pasztetowa marki Duda w kampanii radiowej
Grupa RMF wprowadza oddzielne cenniki na każdy dzień tygodnia
Trójka z 30 proc. spadkiem wpływów z reklam, Jedynka z dużym wzrostem. "Marketerzy przenoszą budżety"
O ponad 5 proc. drożeją reklamy w stacjach radiowych Agory i Grupy Radiowej Time
Serwis Nieruchomosci-online reklamuje się w radiu kampanią „Tu zaczyna się dom”
Serwis Nieruchomosci-online reklamuje się w radiu kampanią „Tu zaczyna się dom”
Wydatki na reklamy w radiu jak przed epidemią. RMF FM i Radio ZET w górę o ponad 10 proc., Jedynka - o 88 proc.
Zdrożeją reklamy w RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx
Wpływy reklamowe Trójki zmalały o jedną trzecią, Jedynka z ponad 50-proc. wzrostem (Top10)
Jedynka 42 proc. więcej z reklam, Trójka 30 proc. mniej. Liderem RMF FM
Reklama radiowa zmalała o 12 proc. Tylko Jedynka w górę, Trójka z największym spadkiem (TOP10)
W środę 57 proc. mniej reklam w tv i radiu. Wpływy RMF i Eski 20 proc. w dół, w górę TVP i stacje dziecięce
W środę 57 proc. mniej reklam w tv i radiu. Wpływy RMF i Eski 20 proc. w dół, w górę TVP i stacje dziecięce
Prywatne media przeciw podatkowi od reklam. „To haracz, epidemia pretekstem do wprowadzenia”
Prywatne media przeciw podatkowi od reklam. „To haracz, epidemia pretekstem do wprowadzenia”
W 2020 roku wydatki reklamowe w radiu realnie zmalały o 9-10 proc.
Wzrosły wpływy reklamowe Jedynki i Radia ZET, spadły RMF Classic i Trójki (Top10)
Grupa RMF odkłada podwyżkę cen reklam na wiosnę
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"
Nowe obostrzenia rządowe groźne dla rynku reklamowego. "Wiosna to była przygrywka"